לאחר הניצחון במחזור הקודם 0:1 על הפועל רעננה בחוץ, קבוצת הנוער של המועדון פגשה את הקבוצה מנוף הגליל  במסגרת המחזור ה-6 בליגת העל לנוער. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון ביצע שינוי יחיד מהמחזור הקודם, בעמדת החלוץ פתח טל תורג׳מן במקומו של דור תורג׳מן.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, איתי בן חמו, שון עדרי, שחר רוזן, נובאטוס מירושי (יונתן פז, 84׳), רותם יצקר (ניב ברקוביץ׳, 57׳), אנר אושמנדי, אורי הלוי (יהלי לזר, 84׳), אור רויזמן וטל תורג׳מן (מוחמד אבו עיאש, 71).

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה שקולה יחסית. בדקה ה-10 הצהובים הם אלה שאיימו ראשונים על השער. שחר רוזן מצא את אור רויזמן שבעט מסף הרחבה החוצה.

בדקה ה-16 מכבי התקרבה עוד יותר אל השער, הפעם ההתקפה הגיעה מהאגף הימני. אורי הלוי הרים כדור טוב אל הרחבה, רויזמן הגיע ראשון אל הכדור אך הבעיטה שלו חלפה סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-20 הגיע האיום הראשון במשחק של נוף הגליל. בעיטה מרחוק נבלמה אצל שוער מכבי, תומר אלון.

בדקה ה-28 זה כמעט ונכנס עבור מכבי. כדור עומק נהדר של המגן השמאלי, שחר רוזן, השאיר את אנר אושמנדי במצב טוב בתוך הרחבה, הבעיטה שלו הלכה סנטימטרים מהקורה והחוצה.

בדקה ה-38 החניכים של אליעזר בן אהרון יצאו להתקפה מסודרת. המהלך החל אצל רוזן שדחף קדימה באגף השמאלי, הוא מצא את רויזמן שנתן כדור רוחב אל המרכז, הלוי הצליח לגעת בכדור שהלך מחוץ למסגרת. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:0.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות לנוף הגליל. בדקה ה-47 חלוץ הקבוצה האורחת, ישי בוזורגי, קיבל את הכדור ברחבה, הוא בעט מהצד השמאלי אל הפינה הרחוקה והכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-50 מכבי חזרה לאיים על השער. רויזמן קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא התקדם מעט ושחרר בעיטה מחוץ לרחבה שפגשה את הרשת החיצונית. בדקה ה-58 התקפמה מתפרצת של הצהובים הסתיימה בבעיטה של טל תורג׳מן אל המסגרת, אך הכדור הורחק על ידי מגן נוף הגליל לקרן. 

בדקה ה-60 זה נכנס. ההתקפה החלה בצד ימין, חילופי מסירות בין אורי הלוי לעילאי תומר השאירו את המגן לתת כדור רוחב טוב אל המרכז, רויזמן היה במרכז הרחבה לתת בנגיעה בעיטה מדויקת אל הפינה השמאלית. 0:1 לזכות מכבי.

בדקה ה-73 נוף הגליל איימה על השער. הרמה מהאגף הימני הגיעה אל ראשו של תומר עציוני שנגח היישר אל הידיים של תומר אלון.

בדקה ה-86 מכבי הכפילה את התוצאה. אור אויזמן דהר קדימה בצד שמאל, הוא חלף על פני שחקן הגנה, חדר אל הרחבה ובעט מדויק אל הפינה הרחוקה פנימה. רויזמן השלים צמד והעלה את מכבי ליתרון 0:2. התוצאה נשארה זהה בסיום 0:2 לזכות מכבי.