טל בן חיים שיחק הערב (רביעי) תפקיד חשוב בקאמבק הגדול של מכבי. השחקן הוותיק שלנו הבקיע את שער השיוויון בדרך ל-1:2 על מכבי חיפה ובסיום סיכם את המשחק בעמדת הראיונות.

"היה נראה שזה הולך לתיקו, המשחק היה שקול. אני לא חושב שהגיע לאחת מהקבוצות לנצח אם לומר את האמת", אמר, "אבל גם במשחקים שאתה פחות דומיננטי ויותר חוזר אחורה, אפשר לומר שהם לא הגיעו למצבים של מאה אחוז, גם הגול היה ממצב נייח. אבל זה לא מעניין. בסופו של דבר במשחקים כאלה, אם היית שואל אותי על התסריט הזה הייתי חותם. מצידי שהיריבה תהיה דומיננטית כל 90 הדקות אבל לקחת את 3 הנקודות".

לאחר מכן נשאל על הלך הרוח בימים האחרונים וענה: "כן, הספידו אותנו. בכל מקום אמרו שחיפה פייבוריטים וברור שזה נתן דרייב. אלה רק 3 נקודות אבל אלה 3 שהיו יכולות להפוך ל-11 ועכשיו זה חמש".

מאמין שהאליפות בהישג יד?
"ברור שאני מאמין. חד משמעית. מי שלא מאמין לא יהיה פה".

על הגול שלו :
"זה מסוג המשחקים שאם אתה לא חוזר מהר אתה יכול להביא את המשחק לסיטואציה שתהיה הרבה יותר קשה. ברגע שאתה כובש גול מהיר אתה מאזן את המשחק. היה נראה שזה ייגמר בתיקו אבל אני שמח שמתן (חוזז), המצטיין של המשחק מבחינתי, נכנס כמו גבר שבגברים ועשה את הפעולה שניצחה את המשחק. מגיעות לו כל הברכות והפרגונים ואני בטוח שהוא יתן לנו עוד הרבה".