4.1 (שני): מכבי פ"ת – מכבי ת"א, 20:45 במושבה

אחרי הניצחון הגדול בדרבי התל אביבי מכבי תפתח כבר מחר את הסיבוב השני של ליגת הבורסה לניירות ערך. האלופה תתארח אצל המלאבסים למשחק צמרת מסקרן בין השנייה לשלישית ועל הדרך תנסה גם לגמול לה על ההפסד 2:1 ממחזור הפתיחה של הליגה. 

בוידאו: קליפ התמונות הגדולות של 2020 

7.1 (חמישי): מכבי ת"א – בני יהודה, 20:45 בבלומפילד

התגעגעתם לקצב של שני משחקים בשבוע? נהדר. כבר בשבוע הנוכחי הלו"ז של מכבי שוב חוזר להיות עמוס במיוחד ו-3 ימים לאחר הביקור במושבה הצהובים יארחו את הזהובים לדרבי תל אביב קטן במסגרת המחזור ה-15.

11.1 (שני): מכבי נתניה – מכבי ת"א, 20:45 בנתניה

פחות מחודש לאחר המפגש הדחוי שהסתיים ב-2:2, מכבי תפגוש את הנתנייתים פעם נוספת, הפעם במשחק במסגרת המחזור ה-16.

16.1 (שבת): הפועל ב"ש – מכבי ת"א, 20:30 בטדי

קמפיין גביע המדינה של מכבי יוצא לדרך. הצהובים יפתחו את דרכם במסגרת סיבוב ח' וההגרלה זימנה לנו משחק מאתגר ומסקרן מול הדרומיים, שיגיעו להתמודדות כמחזיקי הגביע. כזכור, השתיים נפגשו העונה במסגרת אלוף האלופים ואז היתה מכבי זו שיצאה עם ידה על העליונה בדרך לזכייה בתואר. 

19.1 (שלישי): מכבי ת"א – מכבי חיפה, 20:45 בבלומפילד

על הנייר מדובר ככל הנראה במשחק הכי מסקרן של חודש ינואר. האלופה תארח את הירוקים, שנכון לרגע זה מוליכים את הטבלה, למפגש ענק באיצטדיון בלומפילד שצפוי לעורר עניין רב במסגרת המחזור ה-17. כזכור, בסיבוב הראשון המפגש בין השתיים הסתיים ב-2:2 לאחר יתרון 0:2 מוקדם של החיפאים וקאמבק נהדר של מכבי.

25.1 (שני): הפועל ב"ש – מכבי ת"א, 20:45 בטדי

לא, זו לא טעות. קצת יותר משבוע לאחר משחק הגביע, מכבי תפגוש את הבאר שבעים גם במסגרת הליגה – וגם הפעם זה יקרה באיצטדיון טדי בירושלים – במשחק במסגרת המחזור ה-18.

שימו לב: טרם נקבע מועד סופי למשחק הבית מול בני סכנין, שצפוי להיות משובץ בסוף ינואר או בתחילת פברואר.

פותחים שנה עם מבצע הדפסות בחינם ברכישת החולצה הצהובה!
בין אם בא לכם על חולצה עם השם של יונתן כהן, או שדווקא קורץ לכם לשים 42 על הגב, אתם מוזמנים ליהנות מהמבצע שלנו לשנה החדשה!