דן גלזר ומכבי יפגשו מחר (חמישי, 22:00) את שחטאר דונייצק החזקה למשחק מסקרן במסגרת שלב 32 האחרונות בליגה האירופית. יממה יפני דיבר הערב הקשר במסיבת העיתונאים בה התייחס למשימה שמצפה לו ולחבריו בבלומפילד.

עוד באתר

על התקופה האחרונה הטובה, אך ההגעה למשחק כזה כאנדרדוג:
"קודם כל, אנחנו מרגישים הרבה יותר טוב, השחקנים מציגים יכולת טובה מאז שהמאמן החדש הגיע ואנחנו נהנים מכדורגל. כן, שחטאר קבוצה יותר טובה אבל ניתן את כל כולנו כדי להקשות עליהם ולהראות מה שאנחנו יודעים ואני מקווה שנעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".

על הופעה במעמד שכזה:
"זה חלום עבור כל שחקן ישראלי, במיוחד עבורי כאחד שגדל במועדון. תמיד רציתי להצליח גם באירופה ואנחנו עושים דברים מדהימים. לגבי שחטאר, כן הם שיחקו משחק ראשון אחרי הפגרה בליגה, נגדנו זה יהיה המשחק השני. אני חושב שזה יכול להיות יתרון עבורנו, בעיקר שאנחנו נמצאים בתקופה טובה לאחרונה".

הקשר התייחס גם לכתבה שצולמה עליו ועל יונתן כהן על ידי אופ"א: "אייטם מאוד מרגש. מאוד נהנתי לראות את זה. בעיקר שזה עם יונתן שעברנו המון דברים ביחד. כיף להגיע גם לשלב ההיסטורי הזה ביחד".

הניסיון של מכבי יכול לעזור?
"נכון, יש לנו הרבה שחקנים עם ניסיון, גם בנבחרות וגם באירופה עם קבוצות שונות. אנחנו מרגישים בטוחים בעצמנו, מרגישים מספיק מוכנים ונעשה הכל כדי להשיג תוצאה שתיתן לנו פוש לקראת הגומלין".

בוידאו: האימון המסכם והסוער של מכבי 

מה אפשר לעשות כדי להצליח במשחק כזה?
"המאמן והצוות הכינו אותנו, אני לא יכול לשתף את מה שהם דורשים מאיתנו אבל אני מקווה שזה יעבוד".

על השיפור במשחק ההגנה:
"הביטחון חזר אלינו, אנחנו יותר מאמינים בעצמנו, השחקנים בכושר יותר טוב והקבוצה יותר מאורגנת ומסודרת מבחינה טקטית, הפכנו להיות קבוצה יותר קשה ממה שהיינו קודם".

על המפגש עם מנור סולומון:
"מנור הוא שחקן ענק וצריך להוריד את הכובע על מה שהוא עושה, הוא נותן גאווה לכל עם ישראל ואני מאחל לו שימשיך להצליח. מנור הם גם חבר טוב מבחינה אישית. נהיה חברים לפני המשחק ואחר המשחק, במשחק כל אחד יתרכז בעצמנו ובלעזור לקבוצה שלו להשיג תוצאה טובה".