המפגש הראשון מבין שניים של מכבי נגד שחטאר דונייצק בסיבוב 32 האחרונות של הליגה האירופית הסתיים בהפסד 2:0 של הצהובים בבלומפילד. אלן פטריק (31) וטטה (92) כבשו לאוקראיינים שיגיעו ביתרון למשחק הגומלין בקייב.

הרכב פותח:

ואן לוון פתח עם הרכב זהה לזה שפתח במשחק הליגה האחרון נגד הפועל כפר סבא.  ג'ראלדש, הרננדס, טיבי וסבוריט פתחו בהגנה. ריקן, גלזר ופרץ בקישור, ביטון, בן חיים ופשיץ' בהתקפה.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח עם לחץ גבוה של שחטאר אבל דווקא מכבי הגיע לשלוש הזדמנויות ב-20 הדקות הראשונות של בן חיים, פשיץ' וג'ראלדש שכדור שהרים כמעט ומצא את הרשת. 

בדקה ה-24 רשמה שחטאר את הבעיטה הראשונה לשערו של טננבאום שהיה במקום לעצור את הכדור. מכבי המשיכה לצאת להתקפות מעבר מהירות עם ניסיונות להכניס את הכדור בין ההגנה לשוער.

בדקה ה-31 שחטאר יצאה להתקפה מהירה שהסתיימה בכדור רוחב משמאל ואלן פטריק בעט שטוח לפינה השמאלית של טננבאום שהצליח להדוף אבל לקורה ופנימה. 0:1 לשחטאר.

בדקה ה-38 ספק עבירה על פשיץ' שעלה לנגיחה הובילה לעצירה של המשחק לטובת בדיקת VAR בסיומה קבע השופט על כדור של שחטאר. בסיום המחצית הראשונה שחטאר ירדה ביתרון שער.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ערך ואן לוון חילוף ראשון כשהכניס את חוזז על חשבונו של ביטון. מכבי פתחה עם לחץ על שערה של שחטאר וניסיונות של ריקן ודור פרץ בבעיטת מחוץ לרחבה.

בדקה ה-63 הכניס ואן לוון את ניק בלקמן ואייל גולסה שהחליפו את טל בן חיים ואבי ריקן.

אחרי שטננבאום לקח כדור באחד על אחד מכבי יצאה למתפרצת מן העבר השני, ובלקמן סיים אותה בבעיטה שמצאה של שוער שחטאר מוכן. בדקה ה-84 אלכסנדר פשיץ' פינה את מקומו לטובת אדוארדו גררו.

מכבי עוד ניסתה בדקות האחרונות ללחוץ את שערה של שחטאר ובדקה ה-88 הרננדס היה קרוב לכבוש את השיוויון אחרי שנגח מ-6 מטרים לשער אבל טרובין, שוער של שחטאר, הצליח להדוף ברגע האחרון.

בזמן שמכבי חיפשה את שער השיוויון שחטאר יצאה למתפרצת בדקה ה-92 וטטה סיים את ההתקפה בשער שקבע את תוצאת המשחק. 0:2 לשחטאר.