העונה הסדירה בליגת הבורסה לניירות ערך הסתיימה הערב (שבת) בתיקו 1:1 בדרבי התל אביבי. לעיני 5,000 צופים, לראשונה מזה שנה, הצהובים נקלעו לפיגור בדקה ה-15 משער של עומרי אלטמן. פרץ איזן בדקה ה-50, אך הצהובים לא הצליחו להפוך את התוצאה חרף הזדמנויות רבות מול שערו של שטקוס. פשיץ' הורחק בדקה ה-93. בעקבות התוצאה מכבי סיימה את העונה הסדירה במקום השני.

הרכב פותח:

ואן לוון ערך שני שינויים בהרכב מזה שפתח בניצחון על קרית שמונה. אנריק סבוריט שב להרכב ופתח לצידם של איתן טיבי, לואיס הרננדס ומאור קנדיל. שרן ייני פתח בשלישיית הקישור יחד עם דור פרץ ואייל גולסה. בשלישייה התקפית יחד עם דן ביטון, טל בן חיים ואיתי שכטר.

מחצית ראשונה

מכבי לחצה מהרגע הראשון של שערה של הפועל אבל לא הצליחה ליצר מצב ממשי. בניגוד למהלך המשחק הפועל יצאה למתפרצת בדקה ה-15 שמצאה את ההגנה של הצהובים לא מוכנה ובסיומה אלטמן העלה את האדומים ליתרון. 0:1 להפועל.

בדקה ה-23 מכבי רשמה החמצה גדולה אחרי שבואטנג הוציא מהקו בעיטה של סבוריט מ-5 מטרים. גם דור פרץ ניסה את כוחו מ-20 מטרים אחרי שהשתחרר מהשמירה עליו, אך הכדור חמק סמוך לקורה.

עד סיום המחצית הראשונה מכבי לא הצליחה ליצר עוד מצבים ממשיים והצהובים ירדו להפסקה בפיגור של שער.

מחצית שנייה

ואן לוון ערך חילוף ראשון עם פתיחת המחצית השנייה כשמתן חוזז נכנס על חשבונו של דן ביטון.

מכבי פתחה את המחצית השנייה בלחץ על שערה של הפועל ובדקה ה-50 הלחץ הניב פרי. כדור חופשי של חוזז מצא את דור פרץ שנגח לשערו של שטקוס. השוער לא הצליח לעצור את הכדור לפני שחצה את הקו. מכבי איזנה ל-1:1!

בדקה ה-54 איתי שכטר פינה את מקומו ונכנס במקומו אלכסנדר פשיץ'. דור פרץ כמעט והכפיל את מאזנו במשחק אחרי בעיטה חופשית מ-25 מטרים שמצאה את שטקוס מוכן.

מכבי המשיכה ללחוץ את שערה של הפועל כשגם חוזז נכנס לרשימת המחמיצים אחרי שסיים התקפה למופת בבעיטה מעל למשקוף. בדקה ה-79 ערך ואן לוון חילוף נוסף כשאבי ריקן נכנס במקומו של שרן ייני. חוזז מצא את עצמו בדקה ה-81 במצב מעולה להפוך את התוצאה אחרי רוחב של אלמוג אבל הכדור שוב עלה מעל לשער.

בדקה ה-93 פשיץ' ניסה להגיע לכדור עומק ופגע בשטקוס. אחרי בדיקת VAR קבע השופט על כרטיס אדום לחלוץ הסרבי של מכבי שנותרה ב-10 שחקנים בסיום המשחק.