פגרת הנבחרות אמנם בעיצומה, אבל זה לא אומר שמכבי מפסיקה לעבוד. האלופה ניצלה היום (חמישי) את ההפוגה מהליגה כדי לקיים משחק אימון בו ניצחה 0:3 את הפועל כפר סבא באיצטדיון לויטה.

כבר בדקה ה-4 מכבי, ששיתפה לאורך המשחק לא מעט שחקנים צעירים, הגיעה להזדמנות גדולה אחרי שכדור רוחב של חוזז מצא את אדוארדו גררו בתוך הרחבה, אבל הבעיטה שלו חלפה סנטימטרים מעל המשקוף. הקבוצה של ואן לוון הציגה משחק שוטף עם לא מעט הזדמנויות גם בהמשך, שתיים מהם של דן ביטון וגררו (למשקוף), שבעטו ממצבים קורצים אבל לא מצאו את הרשת.

3 דקות לפני ההפסקה הצהובים תירגמו את היתרון במגרש לשער. חוזז העביר רוחב, שכטר פתח רגליים והשאיר לביטון, שמצא את גררו והחלוץ הפנמי ירה מ-9 מטרים פנימה. 0:1 למכבי. 

גם במחצית השנייה מכבי ייצרה לא מעט איומים על השער של כפר סבא ובדקה ה-64 כבשה את השני. הפעם זה החל עם צ'יפ של סבוריט לעבר אלמוג, שהגביה בשמאל לעבר בלקמן והחלוץ נגח על הקרקע ומשם לפינה הרחוקה. 0:2 למכבי. 

בדקות הסיום ואן לוון העניק הזדמנות לשחקנים צעירים נוספים להוכיח את עצמם, ובדקה ה-88 דור תורג'מן, שנכנס כמחליף, הוכשל ברחבה ומכבי קיבלה פנדל. אוסקר גלוך היה האיש שלקח את הבעיטה ולא התקשה לקבוע את תוצאת המשחק – 0:3 למכבי. 

הרכב מכבי: דניאל פרץ, אנדרה ג'ראלדש (איתי בן חמו 45'), מתן בלטקסה (דור תורג'מן 73), שרן ייני (עילאי תומר 65'), אופיר דוידזאדה (שחר רוזן 73'), עדן קארצב (אנריק סבוריט 30'), רותם יצקר (נובאטוס דיסמאס מירושי 45'), דן ביטון (אוסקר גלוך 45'), מתן חוזז (אילון אלמוג 45'), אדוארדו גררו (אורי הלוי 65'), איתי שכטר (ניק בלקמן 45').