מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) את ההפסד הראשון בעידן של פטריק ואן לוון על הקווים אחרי שנוצחה 2:0 בקרית שמונה. רועי קהת העלה את קרית שמונה ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. עוד לפני כן, איתן טיבי (38) הותיר את מכבי ב-10 שחקנים אחרי שספג כרטיס צהוב שני. מוחמד שכר קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן של המחצית השנייה בבעיטה מ-40 מטרים מול שער ריק.

הרכב פותח:

ואן לוון ערך מספר שינויים בהרכב בעיקר בחלק האחורי, כשאיתן טיבי חזר להרכב לצידו של מתן בלטקסה, כשמאור קנדיל ואופיר דוידזאדה השלימו את החולייה. דן גלזר פתח בהרכב לצידם של אבי ריקן ודור פרץ. בן חיים, גררו ופשיץ' פתחו בהתקפה.

מחצית ראשונה:

מכבי פתחה את המשחק בניסיון למצוא שער מהיר, אך בעיטות של ריקן מתוך הרחבה ומחוץ לרחבה לא מצאו את המסגרת. מכבי אמנם שלטה בכדור, אך לא הגיעה למצבים ממשיים.

בדקה ה-40 נותרו הצהובים ב-10 שחקנים אחרי שאיתן טיבי ספג צהוב שני במרכז המגרש והורחק. רגע לפני השריקה למחצית, טננבאום הדף נהדר בעיטה מ-16 מטרים של שאכר לקרן. רועי קהת תרגם את זה ליתרון של קרית שמונה אחרי שנגיחה שלו הכניע את שוער הצהובים. מכיב ירדה למחצית בפיגור 1:0.

מחצית שנייה:

עם פתיחת המחצית השנייה מכבי ערכה חילוף ראשון כששרן ייני נכנס על חשבונו של טל בן חיים.

2 דקות מפתיחת המחצית השנייה דור פרץ נגח כדור קרן שהוגבה אבל בטקוס היה במקום. בהמשך גם גררו בחן את ערנותו של שוער קרית שמונה בבעיטה מזווית קשה. 

בדקה ה-60 ערך ואן לוון את החילוף השני במשחק. יונתן כהן נכנס על חשבונו של אבי ריקן בניסיון ללחוץ יותר את שערה של ק"ש. 4 דקות מהרגע שנכנס הספיק יונתן כהן להדביק כדור לקורת שערה של קרית שמונה בבעיטה נהדרת מ-20 מטרים.

דקה לאחר מכן פשיץ' רשם החמצה גדולה אחרי שכדור רוחב של גררו חלף על פני כל הגנת קרית שמונה אבל הבעיטה שלו מ-5 מטרים פגעה ברגלו של קהת ויצאה לקרן. בדקה ה-83 ערכו הצהובים את חילוף כפול, כשפשיץ' וקנדיל פינו את מקומם לטובת ג'ראלדש ופיבן. בדקה ה-88 גם שכטר נכנס למשחק. 

בדקה ה-90 ג'ראלדש כמעט ואיזן אחרי נגיחה של בלטקסה שחמקה מהקורה. בדקה ה-92, אחרי שטננבאום עלה לכדור חופשי של מכבי, קרית שמונה יצאה למתפרצת ושכר כבש בבעיטה מ-40 מטרים מול שער ריק וקבע את תוצאת המשחק. 0:2 לקרית שמונה.