העונה המרתקת של מכבי מגיעה לפוטו פיניש מטורף, ועכשיו זה רשמי – כבר במשחק הקרוב נגד מכבי חיפה בלומפילד חוזר לתפוסה מלאה! כעת זה הזמן שלכם לדחוף את האלופה ברגעים בהם הכל יוכרע.

לקראת שני משחקי הבית האחרונים של מכבי בעונת 2020/21, מוציא המועדון חבילת כרטיסים שתכלול את משחקי ליגת הבורסה לניירות ערך מול מכבי חיפה (9.5) והפועל קריית שמונה  .(25.5)

כיצד תתבצע המכירה?

  • ביום רביעי ה-05.05, בשעה 12:00 תיפתח המכירה לאוהדים בעלי היסטוריית רכישה למשחקי מכבי תל אביב בלבד. לרכישה לחצו כאן (הלינק יהיה זמין החל מיום רביעי בשעה 12:00) 
  • כחלק מהטבות מועדון האוהדים, כל חברי FOREVER+ יוכלו לממש את ההטבה לכרטיס חינם, כאשר יזכו להנחה של 50 ש"ח ברכישת החבילה (ההנחה תתבצע באופן אוטומטי במעמד התשלום).
  • חברי FOREVER שלא היו בעלי מנוי בעונת 2019/20 יוכלו לרכוש חבילות בתום המכירה לבעלי המנויים. 

נתקלתם בבעיה ברכישת חבילה? נא פנו בהודעת וואטסאפ למספר – 0503002526, צרפו שם, מספר מנוי ומספר תעודת זהות ואת הבעיה שבה נתקלתם. שימו לב כי לא יפעל מוקד טלפוני ופרונטלי לרכישה ושירות.

רכשתם חבילה? חובה להירשם ל-Preciate על מנת ליהנות מתור מהיר בכניסה לאיצטדיון. לחצו כאן להרשמה (ניתן להירשם במובייל בלבד)

מחירי החבילות

שער 11
קהל רחב – 220 ₪

שערים 7/8/2/13
קהל רחב – 250 ₪

תא כסף מזרחי 
קהל רחב – 260 ₪

תא כסף מערבי
קהל רחב – 280 ₪

תא זהב
קהל רחב – 1,000 ₪

לרכישת החבילה לחצו כאן

דגשים חשובים

על פי הוראות משרד הבריאות רק אוהד בעל תו ירוק/תעודת מתחסן/ תעודת מחלים בתוקף יוכל לרכוש כרטיס למשחק. אוהד שרכש כרטיס, אך אין בידו תו ירוק או אישור לתוצאה שלילית לא יורשה להיכנס וכספו לא יוחזר.

על פי התקנות החדשות, אוהדים לא מחוסנים ידרשו להציג בכניסה לאיצטדיון תוצאות של בדיקת קורונה שלילית שנעשתה עד 72 שעות ממועד המשחק. תוצאות של כל בדיקה אחרת לא יתקבלו. 

רכישת חבילות הכרטיסים תתבצע באתר 'לאן' בלבד ולא תתקיים מכירה פיזית של כרטיסים באצטדיון או במוקדי המכירה של 'לאן'. אוהד שרכש חבילה יוכל להציג את הכרטיס דרך המכשיר הסלולרי בקובץ מותאם שיישלח אליו במייל (מומלץ) או בהדפסה ביתית.

עם הגעתכם לאצטדיון יש להצטייד בתעודת זהות/רישיון/דרכון, תו ירוק וכרטיס משחק בהדפסה ביתית או במכשיר הסלולרי. הכרטיס הינו אישי ולא תאושר כניסה לאצטדיון למי שפרטי הזהות שיציג לא יהיו תואמים לשם שעל הכרטיס.

מכבי מציגה: הדרך המהירה ליציע!

כדי להפוך את הכניסה שלכם ליציעים לפשוטה ומהירה, בכניסה לשערים בבלומפילד יוצבו עמדות מיוחדות עם תורים מהירים לאוהדים שירשמו לשירות של חברת Preciate. ההרשמה לשירות הינה חינמית. מי שכבר רשום לשרות לא צריך לבצע רישום נוסף.

בדקנו כמה זמן לוקח לאוהד בתור הרגיל להיכנס לאצטדיון וכמה זמן לאוהד שנרשם לשhרות התור המהיר. צפו:

איך מצטרפים?

  • נכנסים לקישור המצורף דרך מכשיר סלולרי בלבד, ומזינים את מספר הטלפון שלכם
  • מצרפים צילום רישיון/תעודה זהות/דרכון
  • מצרפים העתק של התו הירוק המכיל QR (להנפקת תו ירוק לחצו כאן)
  • מצלמים תמונת סלפי
  • סיימתם! כעת נותר לחכות למסרון שיאשר את הרשמתכם

לידיעתכם: המסמכים שיצורפו בהרשמה ימחקו לאלתר עם אישור המשתמש ואינם נשמרים באף מאגר מידע.