אחרי ה-2:2 מול מכבי חיפה בבלומפילד, הקפטן שרן ייני סיכם הערב (ראשון) את משחק העונה הסוער, שהשאיר את הפער בפסגה על 4 נקודות והתייחס גם למשחק הגביע שמחכה למכבי מול הירוקים ביום רביעי הקרוב.

"כל הכבוד למכבי חיפה, יש להם קבוצה מוכשרת והם הראו הרבה אופי", אמר ייני, "אנחנו לא מוותרים עד הרגע האחרון, זה באופי שלנו להמשיך עד הסוף. ננסה להלחיץ אותם, אני לא אופטימי מאוד אבל נמשיך לנסות. ממחר נחשוב על הגביע יש לנו משחק חשוב מאוד".

"המירוץ אף פעם לא נגמר עד זה שנגמר", הוסיף הקפטן, "ניתן הכל, אנחנו רוצים לנצח כל משחק. אלה מי שאנחנו ואנחנו רוצים לשדר את זה תמיד הלאה".

טיבי: "זה לא נגמר עד שזה נגמר"

"אני תמיד מאמין שהכל אפשרי, עד שזה לא נגמר זה לא נגמר.", אמר איתן טיבי בסיום, "אין ספק שזה יהיה יותר קשה. הקבוצה הזו עשתה דברים גדולים בשנים האחרונות ואני מאמין בקבוצה הזו במאה אחוז".

על תוצאות התיקו האחרונות אמר: "במשחקי הפלייאוף לא עשינו תוצאות מספיק טובות. יש עוד 9 נקודות ואני אומר שאל תספידו אותנו כל כך מהר".

הבלם גם נשאל על הכרטיס האדום שספג בהפסד לקריית שמונה ושיתף על הקושי שחווה: "לאחר המשחק נגד קריית שמונה לא היה לי קל להירדם. אבל חלק מהחיים של שחקן כדורגל וכל בן אדם, זה שיש לו קשיים. גדולה של בן אדם היא לא מה שקרה אלא איך אתה מגיב אחר כך. אין ספק שהיה לי קשה מאוד עם הסיטואציה הזו".