מכבי תל אביב יצאה הערב (ב') מטרנר עם נקודה אחת בלבד אחרי שנפרדה ב-1:1 עם הפועל ב"ש במשחק שפתח את הסיבוב השני בפלייאוף העליון. יונתן כהן העלה את הצהובים ליתרון בדקה ה-28 מכדור עונשין מ-11 מטרים. קבהא איזן בבעיטה לחיבורים בדקה ה-61. בעקבות התוצאה נפתח פער בצמרת מחיפה של 4 נקודות ערב משחק העונה בין השתיים בבלומפילד.

הרכב פותח:

מכבי פתחה עם חוליית הגנה שללה את ג'ראלדש, ייני, הרננדס וסבוריט. קארצב קיבל את ההזדמנות שלו בהרכב על חשבונו של ריקן לצידם של פרץ וגלזר. יונתן כהן שב להרכב אחרי 3 חודשים לצידם של פשיץ' וגררו.

שחקני הקבוצה שיחקו עם סרטים שחורים על היד בעקבות הידיעה על מותה במפתיע של לובה אוברוב, אישתו של שורה אוברוב.

מחצית ראשונה

הפועל ב"ש פתחה את המשחק עם לחץ גבוה על שערה של מכבי שהתקשתה להגיע למצבים ליד שערו של לויטה בדקות הראשונות של המשחק. ב"ש הייתה מסוכנת יותר בדקות הראשונות אבל לא הצליחה לסכן את שערו של טננבאום וכעבור רבע שעה הצהובים החלו להשתלט על מהלך המשחק אבל רק בדקה ה-20 רשמו בעיטה ראשונה לשער של ב"ש כשגררו ניסה את כוחו מ-20 מטרים אבל לויטה היה במקום.

ככל שחלפו הדקות מכבי לחצה יותר את שערו של לויטה ובדקה ה-27, אחרי התערבות של שופטי המסך, קבע גרינפלד על כדור עונשין מ-11 מטרים לצהובים אחרי עבירה של בריירו על שרן ייני. יונתן כהן דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 למכבי!

מכבי נסוגה אחורה אחרי שער היתרון ואפשרה להפועל באר שבע לחזור ולשלוט בקצב המשחק. בסיום המחצית הראשונה מכבי ירדה ביתרון.

מחצית שנייה

עוד לפני השריקה לפתיחת המחצית השנייה טל בן חיים ספג את הכרטיס הצהוב אחרי עימות שהיה עם הירידה לחדרי ההלבשה. 

בדקה ה-49 מכבי כמעט והכפילה את יתרונה אחרי שנגיחה של פשיץ' למרכז החמש מצאה את קבהא שניסה להרחיק אבל הכדור שבעט הלך לכיוון שערה של ב"ש וברגע האחרון גולדנברג הרחיק מקו השער.

בדקה ה-57 דן גלזר פינה את מקומו חטובת שחר פיבן. בדקה ה-61 ב"ש החלה התקפה מצד שמאל בסיומה הגיע הכדור למרוואן קבהא שמ-20 מטרים בעט לחיבור ופנימה. ב"ש מאזנת ל-1:1.

בדקה ה-65 ערך ואן לוון שני חילופים: גולסה ושכטר נכנסו במקום קארצב ופשיץ'. בהמשך גם בלקמן ואיילון אלמוג על חשבונם של גררו ויונתן כהן. בהזדמנות האחרונה במשחק בלקמן בעט מ-16 מטרים כדור שלויטה הצליח בקצות האצבעות להסיט לקורה. בסיום שתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות.