ערב סוער עם ארבעה שערים זימן לנו משחק העונה האחרון בליגה בו מכבי תל אביב נפרדה בתיקו 2:2 עם מכבי חיפה. הצהובים פתחו את המשחק בסערה עם שני שערים מהירים של איתן טיבי (5) ואלכסנדר פשיץ' (20). אלא שחיפה חזרה למשחק כבר במחצית הראשונה משערים של דוניו (36) ושרי (38). שתי הקבוצות ייפגשו בפעם האחרונה העונה ביום רביעי במשחק חצי גמר גביע המדינה.

הרכב פותח:

מכבי פתחה עם מספר שינויים מהתיקו במשחק נגד הפועל ב"ש. איתן טיבי, שריצה את עונש ההרחקה במשחק האחרון, שב להרכב לצידו של לואיס הרננדס במרכז ההגנה. אנריק סבוריט וג'ראלדש פתחו בצדדים. הטריו – גלזר, פרץ וגולסה שבו למרכז הקישור כשיונתן כהן, אדוארדו גררו ופשיץ' השלימו את החולייה ההתקפית.

עוד לפני שריקת הפתיחה נערך טקס לזכרו של שחקן העבר של המועדון, יוסף (יוסל'ה) גולדשטיין, שהלך לעולמו בשנה שעברה.

מחצית ראשונה

אחרי דקות ראשונות של גישושים מכבי זכתה בכדור קרן אותו הגביה יונתן כהן לתיבת החמש. סבוריט ניצל את הערבוביה ובעט מ-5 מטרים כדור שפגע בג'ק כהן וטיבי המשיך מקו השער פנימה. 0:1 למכבי!

שמואלביץ' חיכה לבדיקת ה-VAR ובתום 5 דקות של בדיקה קבע שהשער חוקי. כעבור 20 דקות חודש המשחק ודקה אחת בלבד לאחר מכן סבוריט חטף כדור במרכז המגרש והכניס כדור עומק לפשיץ' שהיטל בפלאיניץ' וכבש. 0:2 למכבי!

מכבי המשיכה לצאת להתקפות מעבר מהירות וגררו כמעט וכבש את השלישי כעבור 22 דקות של משחק אבל הכדור שבעט מזווית קשה חמק סמוך לקורה של כהן.

בדקה ה-36 מכבי חיפה ניצלה כדור חופשי מ-20 מטרים. אצילי הרים מימין, פלאיניץ' המשיך לכיוון השער ודוניו, שלא היה מכוסה כבש מקרוב. חיפה צימקה ל-1:2. כעבור 2 דקות שוב התקפה של חיפה מצד ימין הסתיימה ברוחב של אצילי לשרי שמקרוב כבש את השיוויון. 2:2.

סבוריט, שנפצע במהלך הקודם יצא בחילוף הראשון של המשחק כשדוידזאדה תפס את מקומו. 

שמואלביץ' הוסיף 12 דקות למחצית בהן חזיזה הספיק לבעוט כדור למשקוף שערו של טננבאום וטיבי הציל מקו השער בעיטה של דוניו אחרי שחלף על פני טננבאום. בסיום המחצית שתי הקבוצות ירדו למחצית ללא יתרון. 

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ערך ואן לוון חילוף שני במכבי. שרן ייני נכנס למרכז המגרש על חשבונו של איל גולסה. בדקה ה-53 טננבאום ניצח במאבק אחד על אחד עם דוניו. 

בדקה ה-61 פשיץ' השתחרר נהדר מפלאיניץ' וסחט הצלה ענקית של ג'ק כהן שמנע את שער היתרון של הצהובים. בדקה ה-72 מכבי ערכה חילוף נוסף כשטל בן חיים נכנס במקומו של יונתן כהן.

מכבי המשיכה ללחוץ וחיפשה את השער השלישי כשגם הרננדס נכנס לרשימת השחקנים שסיכנו את שערו של כהן אחרי שנגיחה שלו ברחבה מצאה את השוער של הירוקים מוכן.

בדקה ה-84 ערכה מכבי את החילוף האחרון כשדן גלזר פינה את מקומו לטבות איתי שכטר.