מכבי תל אביב נעלה את העונה בליגת הבורסה לניירות ערך ב- 2:2 מול עירוני קריית שמונה. דן ביטון כבש את הראשון (18) בבעיטה לבין חיבורי הקורות. בדקה ה-39, ביטון השלים צמד אחרי בישול של גררו. לוסיו (54) צימק ובדקה ה-93 אנסה קבע את תוצאת המשחק. 

ביום רביעי מכבי תפגוש את הפועל תל אביב בגמר גביע המדינה.

הרכב פותח:

לקראת שבוע של הכרעות ואן לוון בחר לעלות עם מספר שינויים הרכב מזה שניצח את אשדוד. בקו האחורי איתן טיבי פתח עם שלושת הזרים: ג'ראלדש, הרננדס וסבוריט. ייני וגלזר איישו את מרכז המגרש יחד עם דן ביטון. חוזז שב להרכב ופתח בצד ימין של ההתקפה, גררו בשמאל ובלקמן בחוד.

מחצית ראשונה

עם תחילת המשחק מכבי הסתערה על שערו של ברטקוס, אך רק בדקה ה-11 רשמה הזדמנות ממשית ראשונה. ביטון הרים מצד ימין כדור שנגח גררו מתוך הרחבה אבל ברטקוס היה במקום להדוף.

גם מתן חוזז היה קרוב לשער הראשון בדקה ה-15 אחרי פריצה לרחבה ובעיטה שפגעה באחד משחקני ההגנה של קרית שמונה. נגיחה של הרננדס מהקרן נהדפה מקו השער והלחץ של הצהובים המשיך.

בדקה ה-18 זה קרה. דן ביטון התנהל עם כדור 25 מטרים משערו של ברטקוס, הניף את רגל שמאל ומצא את חיבורי הקורות ופנימה. 0:1 למכבי!

בדקה ה-32 יוג'ין אנסה השתלט על כדור שהרוחק ובעט מ-18 מטרים לקורת שערו של טננבאום. 

בדקה ה-39 דן ביטון כבר הכפיל את מאזנו במשחק. בסיום התקפה נהדרת, ביטון הכניס כדור עומק בימין לגררו שהחזיר לו ברוחב למרכז ה-5 ומשם פנימה. 0:2 למכבי!

בסיום המחצית הראשונה מכבי ירדה ביתרון 0:2 להפסקה מצמד של ביטון.

מחצית שנייה:

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. בדקה ה-54 לוסיו השתלט על כדור חוזר ברחבה של מכבי ובעיטה שלו לחיבורי הקורות לא הותירה סיכוי לטננבאום. ק"ש צימקה ל-1:2.

בדקה ה-69 ערכו הצהובים שלושה חילופים: איילון אלמוג, שחר פיבן ואופיר דוידזאדה החליפו את שרן ייני, מתן חוזז ואנריק סבוריט. פיבן היה קרוב לכבוש את השער השלישי אחרי התקפה יפה של הצהובים מצד שמאל שהסתיימה בבעיטה של הקשר סמוך למשקוף.

גם יונתן כהן נכנס למשחק בדקה ה-74 כשאדוארדו גררו פינה את מקומו. בדקה ה-87 עדן קארצב נכנס על חשבונו של דן גלזר. בניגוד למהלך המשחק, בדקה ה-93 אנסה עלה לכדור קרן ונגח את שער השיוויון שקבע את תוצאת המשחק.