מכבי תל אביב תעלה מחר (חמישי) לחצי גמר גביע המדינה בו תפגוש את מכבי חיפה. לקראת המשחק דיבר המאמן פטריק ואן לוון על ההכנה של הקבוצה בצל המצב הביטחוני ועל מה שצפוי בהתמודדות שתיערך באיצטדיון סמי עופר (חמישי, 21:00).

"הימים האחרונים, לי באופן אישי, עברו בסדר. קיבלתי מספיק תמיכה מחברים ומהמועדון, כך שחשתי בטוח בישראל", סיפר ואן לוון, "במסגרת הקבוצתית ניסינו לעבוד בדומה למה שהיה בעבר. נאלצנו לעבוד במיקום שונה (נתניה) אבל אני חושב שהמנטליות של השחקנים פנטסטית, הם ממשיכים לעבוד כמו מקצוענים וזה לא משנה שאנחנו צריכים לנסוע קצת רחוק יותר בשביל להתאמן".

על מצב הסגל הוסיף ואן לוון: "הקבוצה מוכנה, השחקנים שיש לנו כאן כשירים ומוכנים למשחק. ברור שהנסיבות לא היו אידיאליות מבחינת ההכנה. לא ידענו מתי ייערך המשחק. בסופו של דבר זה נקבע ואנחנו מוכנים לשחק".

לקראת המשחק שייערך הפעם ללא קהל אמר המאמן: "כמו בכל משחק גביע, זה משהו שונה עם אווירה שונה. רק התחלנו להתרגל לאווירה טובה עם האוהדים, עכשיו נצטרך להתמודד עם משחק גביע ללא מעורבות של קהל".

מאמן מכבי גם ניצל את הבמה כדי להודות למכבי נתניה שהעמידה את מתקן האימונים שלה לטובת הקבוצה: "לסיום, אני חושב שזה מיוחד שמועדון אחר, שמתכונן גם הוא למשחקים, מאפשר לנו להשתמש במתקן האימונים שלו אז אני רוצה לומר תודה גדולה למכבי נתניה שאפשרה לנו להיות האורחים שלה".