כאשר עוד נותרו שני מחזורים עד לסיום העונה מכבי תתארח מחר (רביעי, 20:00) אצל מ.ס אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-35 בליגת הבורסה לניירות ערך. יממה לפני המפגש באיצטדיון הי"א, התייחס היום המאמן פטריק ואן לוון למשימה שממתינה לשחקניו.

"נשחק גם מחר כדי לנצח ולעשות את הצד שלנו", אמר ואן לוון והתייחס גם ליכולת הטובה של מכבי לאחרונה, "אני חושב שלא רק במשחק נגד פ"ת, אלא גם לפני נגד חיפה, ואז שוב יומיים לאחר מכן להציג את אותה יכולת ואינטנסיביות, אני חושב שהשחקנים עשו עובדה טובה. זה אומר שהם עבדו היטב בשבועות שקדמו לכך והיו כשירים לבצע פעילות בעצימות גבוהה שכזו".

על מצב הסגל:
"אין סימני שאלה לאחר המשחק האחרון, כמובן שיש נזקים בגלל פרק הזמן הקצר להתאוששות. השחקנים הזרים נוספו לסגל, זה אומר שנצמצם את כמות שחקני הנוער ונחזור לסגל דומה למה שהיה לנו בשבועות הקודמים".

על שילוב השחקנים הצעירים בקבוצה:
"אני שמח על כל שחקן שעורך בכורה, גם בשנים קודמות, בגביע הטוטו או במסגרת הליגה, אבל במיוחד עם שני אלה (דור תורג'מן ואור רויזמן). זה נחמד מאוד כי אנחנו מכירים אותם מגיל 15, נחמד לאפשר להם לערוך את הבכורה".

יש מחשבות לקראת גמר הגביע?
"אני מסתכל כמו תמיד על המשחק הבא. יש לנו שחקנים שחוזרים מפציעות שקודם כל צריכים להתאמן לפני שיוכלו להיות מספיק כשירים כדי להופיע במשחקים. זו הדרך בה אנחנו בוחנים את השחקנים. מי כשיר, מי חוזר לכושר משחק ואיזה שחקנים נבחר למשחקים".