מכבי תפתח מחר (שני, 21:00) את הסיבוב השני של הפלייאוף העליון במשחק חוץ מול הפועל ב"ש באיצטדיון טוטו-טרנר. האלופה תנסה לצמק ל-2 נקודות את הפער מהפסגה ויממה לפני דיבר המאמן פטריק ואן לוון על מה שצפוי לו ולשחקניו בהתמודדות. 

"לפני שנתחיל אני רוצה לשלוח את תנחומינו למשפחות ההרוגים באסון במירון, אירוע נורא שהתרחש לאחרונה בישראל", אמר ואן לוון בפתיחת דבריו.

לקראת המשחק בטרנר אמר מאמן מכבי: "כל משחק נגד ב"ש מעניין וגם המשחק הקרוב יהיה מעניין מאוד. אנחנו מתכוננים ליריבה הזו". על העבודה עם הקבוצה בשבוע האחרון סיפר: "תמיד טוב לקבל עוד קצת זמן לעבודה, צריך לעבוד קשה יותר וגם לשתף ברעיונות שלך חלק מהשחקנים, לעבור על קטעי וידאו על מנת להבין עוד יותר טוב את הדרך בה אנחנו רוצים לשחק, להבין את הקשיים שהיו לנו בחלק מהמקרים, או את הדברים הטובים שעשינו".

על הרצון הגדול לחזור לנצח אמר ואן לוון: "השחקנים רוצים לתקן את התוצאה. במשחק בקריית שמונה ניסינו לתקן את התוצאה גם עם 10 שחקנים אבל זה לא עבד. זו ההזדמנות הבאה שלנו להראות לאוהדים שלנו, שתמכו בנו מאוד לאחר ההפסד בקריית שמונה, משחק טוב עם תוצאה טובה". 

מכבי תפגוש במשחק הקרוב את הפועל ב"ש בפעם ה-7 העונה וכשנשאל ואן לוון האם עדיין ישנן סודות ענה: ""עם כמות הוידאו שזמינה למאמנים אני לא חושב שיש סודות, זה תלוי בכיצד אתה מסתכל על זה, כיצד אתה רוצה לשחק נגד היריבה, או איך שאתה רוצה לשחק את המשחק שלך. אני לא חושב שיש הרבה סודות".

על מצב הסגל:
"כרגע רק חוזז חסר לנו, שאר השחקנים כשירים".