מאות מחברי FOREVER הגיעו ביום רביעי האחרון לבית ציוני אמריקה לאירוע נוסף ובלעדי של מועדון האוהדים, שממשיך לתת לכם "הרבה יותר מכבי". 

למי שפחות מכיר, הסלוגן הזה עלול אולי להישמע כמוגזם או יח"צני. אלא שהאמת היא שבעיצומה של עונה יוצאת דופן, ורגע לפני תחילת הסיבוב השני שיכריע את גורל הפלייאוף, חברי FOREVER זכו לצפות במופע סטנד אפ של יוסי גבני ולאחר מכן לקחת חלק פעיל בפאנל מרתק עם השחקנים דור פרץ, מתן חוזז ומאור קנדיל – כזה שכל מכביסט אמיתי היה שמח לשמוע.   

שחקני מכבי ענו בכנות ובגובה העיניים לשאלות האוהדים על התקופה המשוגעת שמעסיקה את כולנו וגם סיפרו על התחושות רגע לפני המאני טיים האמיתי של העונה.

אל תפספסו: צפו בתשובות הכי מעניינות של פרץ, חוזז וקנדיל:

מתן חוזז שנפצע לאחרונה סיפר כיצד הוא מרגיש: "יותר טוב, התחלתי כבר שיקום עצים. מאמין שאני עוד אחזור העונה".

על הטירוף של סיום העונה אמר קנדיל: "כמובן שיש מתח ולחץ בכל משחק, אנחנו פחות מתעסקים ביריבות, לא כקלישאה, אלא באמת רוצים להתרכז בכל משחק. יש לחץ, עייפות פחות. הרבה מדברים על עייפות כשמתחילות תוצאות לא טובות, כמו נגד ק"ש שאמרו שהעייפות הכריעה. אני אישית לא הרגשתי את זה, ב-10 שחקנים היינו נראים כאילו הם ב-10 שחקנים ואנחנו ב-11. יש לחץ כי נאבקים על תואר ויש הרבה על הפרק, אבל אנחנו מתמודדים עם כל דבר ונעשה כל כדי להביא את הצלחת השנה וגם את הדאבל, ובעזרת השם יהיה בסדר".

חוזז הוסיף: "דווקא עם תדירות המשחקים הגבוהה, אנחנו בתור שחקנים שאוהבים את המקצוע, כן נהנים מזה וכן אוהבים את זה. אנחנו צריכים להכין את הגוף שלנו לעמוד בעומס הזה, אבל לא מחכים שזה ייגמר, אלא המתח והתחרות הזו – זה סוג של ווינריות שיש לכל השחקנים של מכבי את האופי הזה. המכביזם הזה, להתחרות גם כשקשה, גם כשיש פצועים, גם כשיש עומס משחקים – ובאמת לבוא ולנצח".

דור פרץ נתן את הזווית שלו: "מדברים על זה שעכשיו הוא המאני טיים, מבחינתנו כשחקנים המאני טיים התחיל במחזור ה-4, כשהבנו שאיבדנו יותר מדי נקודות. בנינו את זה וכיום אנחנו נמצאים במקום שאנחנו מתחרים על התואר. כשחקן בקבוצה חשבתי שאנחנו מסוגלים. אחרי המשחק נגד בית"ר ירושלים בטדי אמרתי שזה תלוי בנו כי אני מאמין בשחקנים שנמצאים בקבוצה, אני מאמין במועדון הזה, בעוצמה שיש בו ועד עכשיו הראינו את זה בכך שהגענו למצב הזה". לאחר מכן הוסיף פרץ על החשיבות הגדולה באחדות של כולנו: "מפה צריך להמשיך ביחד, השחקנים, הצוות שמוביל אותנו, האוהדים שתומכים בלי סוף. כל פרט ופרט חשוב אז באמת – בכל הכוח כולנו יחד לעבר המטרה".

בנוסף נשאל פרץ גם על ההשפעה הגדולה של המאמן פטריק ואן לוון על הקבוצה וענה: "אני חושב אישית שהמפתח שקיים אצלו זה שהוא נמצא במערכת כבר 6 שנים או קצת פחות אם אני לא טועה. אמנם במחלקות הנוער, אבל יש לו DNA מכביסטי, אנחנו רואים פה סדר ומשמעת של מכביסטים, אנחנו רואים פה משהו שאו שלבן אדם יש את זה, או שהוא צריך להטמיע בו משהו מסויים. הוא הגיע עם הערכים האלה לתוך חדר ההלבשה שלנו כקבוצה בוגרת. הרגשנו שהוא מכניס לנו ערכים שקיימים בתוכנו אבל הוא מחדד לנו את הדברים, הוא משליט עוד יותר סדר, משמעת, זה מאוד מאוד חשוב בקבוצת כדורגל. בסופו של דבר הפרטים הקטנים האלה הם אלה שגורמים לקבוצה להיראות טוב. לנצח בדקה ה-95 מפנדל שמתן סוחט או מגול ששחקן אחר שם. אלה בדיוק הדברים שקורים".