3 ימים אחרי שהבטיחה את הכרטיס לגמר גביע המדינה עם הניצחון 0:2 על מכבי חיפה, מכבי תל אביב התפנתה למאבקים האחרונים בליגה. הצהובים גברו 0:3 על מכבי פ"ת במושבה במסגרת המחזור ה-34. אחרי מחצית אנמית ומאופסת, גררו (62') בצ'יפ נהדר, שכטר (68') ופרץ (78) כבשו לצהובים במהלך המחצית השנייה שנראתה אחרת לגמרי. הפער מחיפה נותר 4 נקודות.

הרכב פותח:

ואן לוון ערך מספר שינויים מההרכב שפתח במשחק נגד מכבי חיפה בגביע המדינה. קו ההגנה הכיל ארבעה שחקנים: פיבן, טיבי, בלטקסה ודוידזאדה. עדן קארצב פתח בקישור לצידם של גלזר ופרץ. בן חיים שב להרכב בשלישייה הקדמית יחד עם גררו ושכטר.

מחצית ראשונה:

מכבי פתחה את המשחק בקצב טוב עם שליטה במרכז המגרש ולא מעט ניסיונות סמוך לרחבה של ינקו, אך הדיוק במסירה האחרונה לקה בחסר.

ניסיונות של גררו להכניס כדורים לרחבה מצד ימין לא מצאו את הרגל המתאימה וההזדמנות הממשית הייתה של טל בן חיים שפרץ לרחבה ונעצר בהתחלה אצל אור בלוריאן והריבאונד חמק מהמסגרת.

פרץ, גררו ודוידזאדה הספיקו לספוג את הכרטיס הצהוב. עבור פרץ מדובר בכרטיס תשיעי העונה ולכן לא ישחק במחזור הסיום נגד עירוני קרית שמונה. בסיום מחצית דלת אירועים שתי הקבוצות ירדו להפסקה ללא יתרון.

מחצית שנייה:

מכבי פתחה את המחצית השנייה כמו שסיימה את הראשונה, כשטל בן חיים שוב היה מי שמסכן את שערו של ינקו אחרי פריצה לרחבה ובעיטה מעל לשער של פ"ת.

בדקה ה-62 השליטה והלחץ של מכבי הניבו פרי. דור פרץ, שחטף כדור בחצי של הצהובים, הכניס כדור עומק נהדר לגררו, שבאחד ל אחד מול ינקו הקפיץ בצ'יפ קטן וכבש. 0:1 למכבי!

אחרי השער ערך איילון אלמוד חילוף כפול: איילון אלמוד ודן ביטון נכנסו על חשבונם של טל בן חיים ועדן קארצב. בדקה -69 שוב חטיפת כדור של פרץ, שהפעם מסר לביטון והאחרון המשיך בעומק נהדר לאיתי שכטר. החלוץ בעט מתוך הרחבה לפינה הגבוה ופנימה. 0:2 למכבי!

שכטר, שנפצע במהלך השער שכבש הוחלף בדקה ה-73 על ידי ג'ראלדש. מכבי המשיכה לחפש את השלישי ובדקה ה-78 אילון אלמוג, שהשתלט על מסירה של ביטון, בעט לשערו של ינקו מזווית קשה. שוער פ"ת הדף אבל דור פרץ המשיך את הריבאונד פנימה. 0:3 למכבי!

בדקות האחרונות של המשחק ואן לוון בחר להכניס את דור תורג'מן ואור רויזמן הצעירים על חשבונם של גררו ופיבן. דן ביטון, בבעיטה שחמקה סמוך לקורה של ינקו, היה קרוב להצטרף לרשימת הכובשים רגע לפני השריקה לסיום.