מכבי תל אביב המשיכה את היכולת הטובה מחצי גמר גביע המדינה ורשמה הערב (ראשון) ניצחון ליגה 0:3 על מכבי פתח תקווה במחזור ה-34 בליגת הבורסה לניירות ערך. המאמן, פטריק ואן לוון, סיכם את המשחק ואמר: "הגענו לפה כדי לנצח. יצרנו הזדמנויות במחצית הראשונה אבל לא כבשנו. במחצית השנייה תיקנו את זה וגם ניצלנו את המצבים שיש לנו וכבשנו".

ואן לוון התייחס גם לעובדה שהמאבק בצמרת כזה שתלוי בעיקר במכבי חיפה ואמר: "הגורל של האליפות היה בידיים שלנו, ככה שזה קצת פספוס שלנו שהוא לא בידיים שלנו כרגע. אבל אני חושב שהשחקנים עשו עבודה טובה. הם ניצחו לפני שלושה ימים ובעוד יומיים יש לנו עוד משחק בלוח משחקים צפוף ככה שאני שמח מההופעה של השחקנים כרגע".

על סגל השחקנים הקצר שהיה בשני המשחקים האחרונים אמר ואן לוון: "אנחנו לא מתעסקים בשחקנים שלא נמצאים פה מסיבות שונות אלא בשחקנים שיש לנו וזמינים לנו. הוא ברמה הדרושה לנו והם הוכיחו את זה גם היום".

במהלך המחצית השנייה ואן לוון השתמש באנדרה ג'ראלדש שרק נחת בלילה בארץ והסביר: "הזחקנים הזרים שנחתו הלילה לא היו מתוכננים לשחק אבל נוצרה בעיה במחצית השנייה והשתמשתי בג'ראלדש. אני מאמין שבמשחקים הקרובים גם השא רישובו לשחק".