בחצי גמר גביע המדינה הוא כבש צמד והוביל את מכבי לגמר והערב, איתי שכטר, הוסיף שער נוסף בניצחון 0:3 על מכבי פ"ת. אחרי השער החלוץ הוחלף בעקבות פגיעה ברגלו אבל הרגיע בסיום המשחק: "אני מאמין שמצב הרגל יהיה בסדר. קיבלתי מכה חזקה בתאומים וכאבה לי הרגל. סומך על הצוות הרפואי שיעשה את העבודה".

על המאבק בצמרת הוסיף: "אנחנו נלחם עד הסוף. כמו שאמרתי אנחנו נלחם עד השנייה האחרונה. אנחנו יודעים שפער 4 נקודות זה לא פער שקל למחוק. אבל ספורטאים מקצוענים ובמיוחד כאלה שמשחקים במכבי תל אביב יודעים שהכל יכול לקרות. נמשיך לעבוד קשה ולהיות ביחד עד הסוף".

שכטר התייחס גם לשאלה איפה לדעתו מכבי כשלה כשאיבדה את המקום הראשון ואמר: "אני חושב שאחרי המשחק שהיה לנו נגד מכבי חיפה בפלייאוף, הגענו למשחק נגד אשדוד לא מספיק טוב והיה משהו באנרגיות שקשה להסביר ושם ירד לנו קצת הביטחון. זה הכדורגל. אנחנו מתאמנים קשה ומגיעים מוכנים למשחק אבל לפעמים יש דברים שלא עובדים כמו שערים שלא נכנסים זה חלק מהמשחק ואנחנו יכולים להמשיך לעבוד קשה".

לקראת המשחק נגד אשדוד ביום רביעי סיכם שכטר ואמר: "אנחנו ננוח יום אחד. נבוא מוכנים. נתאמן טוב ונעשה את המקסימום כדי לנצח חשוב לנו לנצח כל משחק. גם יש לנו את הגמר גביע ואם נוריד את הרגל מהגז זה יכול לבוא נגדנו במשחק החשוב הזה".