עונה משוגעת תתנקז ביום ראשון הקרוב למחזור נעילה דרמטי במיוחד. מכבי תארח את הפועל קריית שמונה (ראשון, 20:30) למשחק במסגרת המחזור ה-36 של ליגת הבורסה לניירות ערך, שייערך באיצטדיון בלומפילד ומכירת הכרטיסים החלה ופתוחה לקהל הרחב. 

  • חברי FOREVER+ שלא ניצלו את את ההטבה ברכישת חבילת הכרטיסים לצמד משחקי הבית האחרונים (מכבי חיפה+הפועל קריית שמונה), זכאים לקבל כרטיס ללא עלות למשחק הקרוב בשער 4 בלבד. לא ניתן להמיר את ההטבה ליציע אחר.

מחירי הכרטיסים

שער 4 – 50 ש"ח

שערים 2/13/7/8 – 100 ש"ח

תא כסף מזרחי – 150 ש"ח

תא כסף מערבי – 200 ש"ח

תא זהב – 500 ש"ח

לרכישה לחצו כאן

על פי הוראות משרד הבריאות רק אוהד בעל תו ירוק/תעודת מתחסן/תעודת מחלים בתוקף יוכל לרכוש כרטיס למשחק. אוהד שרכש כרטיס, אך אין בידו תו ירוק או אישור לתוצאת שלילית שנערכה עד 72 לפני שריקת הפתיחה לא יורשה להיכנס וכספו לא יוחזר.

רכישת הכרטיסים תתבצע באתר 'לאן' בלבד ולא תתקיים מכירה פיזית של כרטיסים באצטדיון או במוקדי המכירה של 'לאן'. אוהד שרכש כרטיס יוכל להציגו דרך המכשיר הסלולרי (מומלץ), ללא צורך להדפיס כמובן, או בהדפסה ביתית.

על פי התקנות החדשות, אוהדים לא מחוסנים ידרשו להציג בכניסה לאיצטדיון תוצאות של בדיקת קורונה שלילית שנעשתה עד 72 שעות ממועד המשחק. תוצאות של כל בדיקה אחרת לא יתקבלו. לידיעתכם: לא תערכנה בדיקות מהירות מחוץ לאצטדיון.

שימו לב: עם הגעתכם לאצטדיון יש להצטייד בתעודת זהות/רישיון/דרכון, תו ירוק וכרטיס משחק בהדפסה ביתית או במכשיר הסלולרי. הכרטיס הינו אישי ולא תאושר כניסה לאצטדיון למי שפרטי הזהות שיציג לא יהיו תואמים לשם שעל הכרטיס.