מכבי תל אביב שמחה להודיע על צירופו של החלוץ, אוסאמה חלאילה, שחתם על חוזה ל-3 שנים עם אופציית הארכה בעונה נוספת.

חלאילה (23) עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות במועדון, ויצטרף לאימוני הקבוצה שפתחה את ההכנות לקראת עונת 2021/22.

צפו בסרטון ההצגה של חלאילה:

מנכ"לית המועדון שרון תמם, אמרה לאתר הרשמי: "מכבי ת"א שמחה לצרף אל שורותיה את אוסאמה חלאילה. חלוץ צעיר שהוכיח את הכישרון שטמון בו ואנו בטוחים שיבוא לידי ביטוי בחלק ההתקפי של הקבוצה.  כולנו במכבי בטוחים כי אוסאמה יעזור לנו להשיג את המטרות שלנו וימשיך במקביל להתפתח גם ברמה האישית. אנו מקבלים את אוסאמה בחום ומאחלים לו בהצלחה!".

מאמן הקבוצה, פטריק ואן לוון, הוסיף: ״אנחנו שמחים ששחקן מוכשר כמו אוסאמה שעשה התקדמות מרשימה בשנים האחרונות במדי קבוצתו, מצטרף למכבי תל אביב. כמועדון אנחנו צריכים לפתח כישרונות כאלה ובמקביל להמשיך ולאתר שחקנים בישראל שיכולים לחזק את הקבוצה״.

לאחר החתימה על החוזה, חלאילה, אמר לאתר הרשמי: "מכבי תל אביב הוא מועדון שכל שחקן שואף לשחק בו ומבחינתי זה ציון דרך חשוב מאוד בקריירה שלי. אני שמח שניתנה לי האפשרות להצטרף למועדון מוביל בכדורגל הישראלי ועכשיו אעבוד קשה כדי להצדיק את האמון שניתן בי. מחכה כבר ללבוש את החולצה הצהובה, לפגוש את החברים בקבוצה ואעשה הכל כדי לשמח את האוהדים של מכבי".

חלאילה, ששיחק בקבוצת הנוער של בני סכנין, ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת במאי 2017 נגד בית"ר ירושלים. מאז כבש 25 שערים ב-107 הופעות בכל המסגרות. במדי נבחרת הנוער של ישראל כבש אוסאמה 2 שערים ב-11 הופעות והוסיף עוד 8 הופעות במדי הנבחרת הצעירה. בחודש יוני, ערך חלאילה את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת של ישראל במשחק הידידות נגד נבחרת פורטוגל.