"ירדה לי אבן מהלב. רציתי את התואר, זה מה שהיה חסר לי במכבי", אמר הערב יונתן כהן המאושר לאחר הזכייה בגביע המדינה והניצחון בדרבי התל אביבי בגמר.

האיש שכבש את שער השיוויון בדרך ל-1:2 לאחר 120 דקות הוסיף: "חלמתי לזכות בכל התארים במכבי מגיל שש והיום סגרתי מעגל. אין מאושר ממני, מגיע למועדון הזה ולאוהדים".

על הכניסה שלו למשחק סיפר: "עשיתי חימום טוב, לא יכולתי לוותר על המשחק הזה ואני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח, להשוות ולתת את הרוח הזו שהיינו צריכים".

שחקני מכבי לבשו בסיום חולצות עם הכיתוב "מכביזם" וכשנשאל על כך כהן ענה: "זה מה שניצח את המשחק אני מקדיש את הגול למשפחה שלי, עברתי עונה לא פשוטה, הייתי הרבה זמן בחוץ. בסוף המשחק לא הפסקתי לבכות ואני הבן אדם הכי אדיש שיש. אני מאושר, מאושר".

על התחושות לאחר הזכייה בגביע, שהגיעה לאחר אובן האליפות, אמר: "אנחנו מכבי תל אביב, אנחנו שואפים לכל התארים. מבואסים על האליפות, מכאן אני רוצה לברך את מכבי חיפה, הם עשו עונה אדירה וכנראה מגיע להם, אבל הגביע שלנו. הגביע צהוב ותל אביב צהובה".

צפו בשרן ייני מדבר לאחר הזכייה בגביע


"הרגשנו שאנחנו צריכים לנצח את המשחק וזה מה שאמרנו לעצמנו", סיפר ייני, "אנחנו קבוצה מגובשת וטובה ואין אופציה לא לנצח".

על העונה הנהדרת שלו והאהבה הגדולה מהקהל אמר: "גדלתי לא כמכביסט כי ההורים שלי לא אהבו כדורגל. אבא של חבר בכלל שלח אותי. עם השנים הגעתי למועדון, עברתי עוד שנה ועוד שנה, הבנתי את הרעיונות. רציתי להיות הכי טוב שאפשר, לפעמים הלך יותר ולפעמים פחות. עם הזמן מצאתי את הרגשות שלי למועדון ואנשים מצאו כלפיי. זה משהו שהוא מתפתח. היום הרגשות שלי כלפי מכבי זה באמת הבית שלי. זה משפחה בשבילי".