מועדון הכדורגל מכבי תל אביב כואב את מותו בטרם עת של שחקן העבר האגדי, ויקי פרץ, שהלך לעולמו בגיל 68. פרץ כיכב במדי מכבי ונבחרת ישראל בשנות ה-70 וה-80, ולאחר פרישתו אף תיפקד כעוזר מאמן במכבי. הקשר של פרץ למשפחת מכבי נשמר גם בהמשך כאשר בשנים האחרונות עבד במחלקת הנוער של המועדון.

מנכ"לית המועדון שרון תמם אמרה: "משפחת מכבי תל אביב, הבעלים מיץ' גולדהאר, ההנהלה, השחקנים, מאמני מחלקת הנוער ועובדי המועדון, מרכינים ראש עם היוודע מותו הטראגי של שחקן העבר ויקי פרץ. קיבלנו בתדהמה את הידיעה על לכתו בטרם עת של מי שהיה אחד הסמלים של המועדון. שחקן מהגדולים שידעה מכבי תל אביב עם קריירה מפוארת בארץ ובחו"ל. אנו משתתפים בצערו של עומר ושאר בני המשפחה, שולחים להם חיבוק ענק בתקווה שלא ידעו עוד צער".

תחילת דרכו של פרץ בכדורגל הייתה במדי מכבי רמת עמידר. החלוץ הצטרף למכבי בעונת 1973/74 תמורת סכום גבוה ומספר שחקנים, בתקופה בה כדורגלנים בישראל לא היו נוהגים לעבור בתדירות גבוהה. עם הזמן הפך פרץ להיות מזוהה עם השם מכבי תל אביב בעקבות הצלחתו הגדולה במדי הקבוצה. 

פרץ בן ה-20 השתלט מהר מאוד על משבצת הסקורר הראשי של הקבוצה עם 19 שערים בעונתו הראשונה. חלוקת השערים של פרץ באותה עונה הייתה לא שגרתית ונטתה באופן מובהק לטובת הגביע: שישה בליגה ו-13 בעשרה משחקים בגביע המדינה, דווקא בעונה בה הודחו הצהובים בחצי הגמר. 

בעונת 1976/77 זכה ויקי לחגוג את התארים הראשונים שלו במדי מכבי בעונה שהסתיימה עם דאבל של אליפות וגביע המדינה. התרומה של החלוץ המרכזי הקטלני הייתה משמעותית בשני המפעלים עם 17 שערי ליגה ו-5 בגביע, כולל רביעייה בלתי נשכחת בחצי הגמר נגד מכבי נתניה. 17 שערי הליגה של פרץ חתמו עונה חלומית עבור החלוץ והעניקו לו גם תואר אישי עם מלכות השערים.

עוד לפני תחילת העונה החלומית של פרץ הוא אותת על כוונותיו במשחקי נבחרת ישראל במשחקים האולימפיים שנערכו בקנדה ב-1976.פרץ כבש בתיקו 1:1 נגד צרפת ובהפסד 4:1 לברזיל הגדולה בשלב הבתים של האולימפיאדה. בסך הכול כבש החלוץ 14 שערים ב-40 הופעות במדי הנבחרת, כולל שלושער בניצחון 1:4 על יוון במשחק ידידות.

פרץ המשיך לחורר רשתות במדי מכבי ובעונת 1978/79 עזר לקבוצה לזכות באליפות נוספת עם 12 שערי ליגה ו-17 בסך הכול. החלוץ האימתני הרשים גם קבוצות מעבר לים ובקיץ 1980 נרכש ע"י מועדון הפאר הצרפתי, שטרסבורג.

לאחר שתי עונות המשיך פרץ לתחנה נוספת בצרפת, ראן. לאחר מכן חזר למכבי ב-1983/84 לשתי עונות נוספות, בטרם עבר לשמשון ת"א ופרש ממשחק.

67 שערי ליגה ו-101 בכל המסגרות היו לפרץ ב-250 הופעות במדי מכבי ת"א. 101 שעריו מדרגים אותו במקום ה-8 בדירוג הכובשים הגדולים של המועדון בכל הזמנים.