עונת 2020/21 תינעל מחר (רביעי, 20:30) עם אחד האירועים הגדולים ביותר בלוח השנה של הכדורגל הישראלי. גמר גביע המדינה יפגיש את מכבי לדרבי תל אביבי מסקרן מול הפועל ת"א, ויממה לפני התייחסו היום המאמן פטריק ואן לוון והקפטן שרן ייני למה שצפוי לקרות על הדשא בבלומפילד.

"זה משחק שונה, גמר גביע, זה גמר גביע מאוד מעניין לשחקנים ועבורי כמאמן", אמר ואן לוון, "לא צריך לתת מוטיבציה לשחקנים במשחק כזה. הדרך בה התכוננו למשחקים הקודמים בגביע היא אותה הדרך. לשחק בסגנון שלנו עם השחקנים שעומדים לרשותנו".

על ההכנות למשחק:
"כולם כשירים, אנחנו עובדים על התוכנית שלנו ואני חושב שכל השחקנים בסגל הראו במשחקי הליגה שהם ראויים לשחק. איבדנו כמה שחקנים בגלל פציעות ארוכות אבל היתר כשירים לשחק אם נצטרך. לפתוח או לעלות מהספסל".

על המשחק הצפוי:
"יש לנו את הסגנון בו אנחנו רוצים לשחק, בלי קשר ליריבה. זה סימן ההיכר של מכבי וזה מה שאנחנו רוצים להראות. שיחקנו באותו סגנון נגד חיפה, קריית שמונה וכל קבוצה בליגה. זה מה שנעשה. האווירה והרגשות בגמר גביע יעשו את ההבדל".

המאמן נשאל אם האכזבה מאובדן האליפות תשפיע אך הבהיר: "יש לנו קבוצה מקצוענית שעושה סוויץ' מהר מאוד למשחק הבא. זה מה שאחנו עושים כבר חצי שנה, השחקנים טריים ומוכנים למשחק ושום דבר מהמשחק הקודם לא ישפיע".