רגע לפני שתסיים את מחנה האימונים, מכבי תל אביב גברה הערב (שלישי) 0:2 על הירנביין במשחק הכנה. שערים של שרן ייני ודור תורג'מן הובילו את מכבי לניצחון על הקבוצה שסיימה את העונה האחרונה במקום ה-12 בליגה הבכירה של הולנד. 

מבחינת שחקניו של פטריק ואן לוון מדובר בהכנה לעונה שבפתח ולמשחק הרשמי הראשון במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג ב-22.7. 

בוידאו | תקציר המשחק נגד הירנביין

 

מחצית ראשונה

מכבי פתחה טוב את המשחק וכבר אחרי 4 דקות עלתה ליתרון. זה החל עם מתן חוזז שסחט עבירה באיזור הרחבה. שחקן ההתקפה שלנו גם הגביה את הכדור, מצא את שרן ייני – והקפטן נגח מצוין לרשת. 0:1 למכבי. בדקה ה-15 הירנביין ניסתה לאיים עם כדור קרן מסוכן שעלה לרחבה, אבל אופיר דוידזאדה היה במקום והצליח להרחיק. 

בדקה ה-17 ההולנדים הגיעו למצב ראשון עם מיטשל ואן ברגן שבעט מתוך הרחבה, אבל דניאל פרץ הגיב טוב והדף. 8 לדקות לאחר מכן מכבי קיבלה להזדמנות לא רעה לאחר רוחב של אדוארדו גררו ובעיטה של דוידזאדה ברגל ימין – שנעצרה על ידי השוער. בדקה ה-27 הירנביין ייצרה מצב טוב לאחר שטיבור חלילוביץ' נשלח לעומק אבל בעט החוצה. 

8 דקות לפני ההפסקה מכבי כמעט כבשה את השני. יונתן כהן החל במהלך עם בעיטה שנהדפה. הכדור הגיע לגררו, שמירכז לעבר ריקן אך השוער ארווין מאלדר הצליח לעצור את הבעיטה של הקשר. עד לסיום המחצית לא ראינו אירועים בולטים נוספים. 0:1 למכבי בהפסקה. 

מחצית שנייה

ואן לוון החל לחלק את הדקות בפתיחת המחצית השנייה וביצע 4 חילופים בהרכב של מכבי. בדקה ה-49, אילון אלמוג, שנכנס כמחליף דקות קודם לכן, פרץ מהכנף למרכז ומ-20 מטרים בעט כדור שהמשיך החוצה. 4 דקות לאחר מכן והירנביין הגיעה להזדמנות עם הנק פירמן, שניסה להקפיץ מעל פרץ אבל שוער מכבי קלט. 

בדקה ה-58 מכבי ביצעה שני חילופים נוספים כשקנדיל ונחמיאס נכנסו במקום פיבן ובלטקסה. 9 דקות לאחר מכן גם גיא מזרחי ורונן חנציס נכנסו במקום דוידזאדה וגררו. בדקה ה-69 אוסאמה חלאילה פרץ טוב על הקו והעביר רוחב, אבל לא מצא רגל שתסיים. 

19 דקות לסיום ואן לוון סיים להחליף את כל שחקני השדה שפתחו את המשחק, כשנדב נידם ודור תורג'מן החליפו את הרננדס וייני. בדקה ה-80 מכבי יצאה להתקפה עם אילון אלמוג, שעבר יפה באחד על אחד והגביה למרכז, אך הכדור פיספס את חלאילה במעט. 

2 דקות לסיום מכבי הכפילה את היתרון. המהלך החל בחילוץ כדור של רונן חנציס, שהעביר מיד לחלאילה. החלוץ מצא את אילון אלמוג שניסה לסובב לפינה הרחוקה, השוער הדף אבל דור תורג'מן הגיע ראשון לריבאונד וקבע את תוצאת המשחק – 0:2 למכבי. 

הרכב מכבי: דניאל פרץ, שחר פיבן (מאור קנדיל 58'), מתן בלטקסה (עידן נחמיאס 58'), לואיס הרננדס (נדב נידם 71'), אופיר דוידזאדה (גיא מזרחי 68'), שרן ייני (דור תורג'מן 71'), עידו שחר (נובאטוס מירושי 46'), אבי ריקן (בר כהן 46'), מתן חוזז (אילון אלמוג 46'), אדוארדו גררו (רונן חנציס 68'), יונתן כהן (אוסאמה חלאילה 46'). 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

 

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc)