יומיים לפני שתצא למחנה האימונים לקראת עונת 2021/22, מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שישי) משחק אימון ראשון הקיץ לראשונה עם מדי האימון החדשים לעונת 2021/22. מחזיקת הגביע נכנעה 2:1 למכבי נתניה, במשחק שנערך במתחם האימונים של הנתנייתים ובו חילק המאמן פטריק ואן לוון את הדקות בין שחקנים רבים.

בדקה ה-7 נתניה עלתה ליתרון לאחר שבעיטה שטוחה של יניב מזרחי מצאה את הרשת. מכבי הגיבה עם לא מעט הזדמנויות, כאשר בר כהן, אוסאמה חלאיילה ויונתן כהן איימו על השער של דני עמוס, אך לא הצליחו לתרגם זאת לשער שיוויון. בדקה ה-34 מזרחי הכפיל את היתרון של המארחת כשחדר לרחבה ובעט כדור קשתי פנימה. 

מדי האימון החדשים ()

בפתיחת המחצית השנייה רעננו שתי הקבוצות את ההרכב והחליפו את כל 11 השחקנים שפתחו במחצית הראשונה. בדקה ה-51 טל בן חיים היה קרוב לצמק לאחר שנגח סמוך לקורה הגבהה טובה של המגן גיא מזרחי.

בהמשך המחצית קצב האירועים נרגע מעט אבל 9 דקות לסיום בן חיים הוריד לנדב נידם, שבעט לקורה. דקה לאחר מכן גם אילון אלמוג היה קרוב עם בעיטה משלו שפיספסה את המסגרת במעט. 5 דקות לסיום מכבי צימקה אחרי חטיפה של נידם, הכדור הגיע לדור תורג'מן, שמצא את עידו שחר והקשר הצעיר בעט מתוך הרחבה פנימה. 1:2 לנתניה בסיום.

הרכב מחצית ראשונה: דניאל פרץ, אנדרה ג'ראלדש, שחר פיבן, לואיס הרננדס, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, עדן קארצב, פארפה גויאגון, בר כהן, יונתן כהן, אוסאמה חלאילה.

הרכב מחצית שנייה: אור יצחק, גיא מזרחי, עידן נחמיאס, מתן בלטקסה, תומר מכלוף, שרן ייני, נובאטוס מירושי (נדב נידם 75'), עידו שחר, טל בן חיים, אילון אלמוג, רונן חנציס (דור תורג'מן 75').