מכבי ערכה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק נגד סוטייסקה (חמישי, 21:30, שידור ישיר בספורט 4) באצטדיון בפודגוריצה שם תקיים את המשחק הרשמי הראשון העונה בזירה האירופית.

לפני המשחק קיימו הצהובים מסיבת עיתונאים בה שותף גם הקשר, אבי ריקן, שאחרי שנים ארוכות בהן השתתף בקמפיינים של מכבי במפעלים האירופיים אמר: "קודם כל אנחנו לא משחקים בבית, אז זה שונה. אנחנו יודעים שהיריבה כבר שיחקה שני משחקים רשמיים, עבורנו זה המשחק הראשון אז נצטרך להיות מוכנים למשחק קשה, בטוח שנרצה להשיג תוצאה טובה ולחזור הביתה עם ניצחון".

"כן אנחנו פותחים עונה, זה משחק רשמי ראשון, עשינו הכנה טובה", אמר ריקן לאתר הרשמי. "אנחנו מגיעים כמו שצריך ורצים לעשות תוצאה טובה ולחזור הביתה עם ניצחון. אנחנו מספיק שנים במפעלים האירופים ואנחנו יודעים מה מצפה לנו. תמיד זה מרגש,  אבל אני שמח להיות פה ולפתוח עונה עם מכבי. אני מקווה שאחרי המשחק הראשון נהיה מחוייכים עם תוצאה טובה".

על השינויים בסגל של הצהובים העונה הוסיף: "היו לנו שינויים בסגל אבל זו רק תחילת העונה, מכבי תמיד שואפת לשחק כדורגל דומיננטי ויש לנו את המטרות שלנו. אחת מהן היא להשתתף במפעלים אירופיים ונתחיל בכך מחר".

על הניצחון על הירנביין במחנה האימונים בהולנד: "זה היה משחק ידידות, בחנו בו הרבה דברים וזה נתן לנו ביטחון, אבל נגד סוטייסקה זה המשחק הרשמי הראשון וזה שונה.  עשינו הכנה טובה ואנחנו מוכנים. אף פעם לא קל במשחקים ראשונים, אבל צריך להביא ניסיון בשלבים האלה, לדעת לעבור אותם ולהמשיך קדימה עם ביטחון".