מכבי תל אביב הגיעה לסיכום עם מכבי נתניה בנוגע להעברתו של גבי קניקובסקי, שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות במועדון וחתם על חוזה לשלוש עונות עם אופציית הארכה בעונה נוספת. במסגרת הסיכום בין שני המועדונים, עבר הקשר בן ה-21 עדן קארצב ממכבי ת"א לנתניה.

קניקובסקי, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "ראשית ברצוני להודות למכבי נתניה על שלוש שנים נפלאות. אני שמח להתחיל פרק חדש בחיים שלי, אתגר חדש, יעדים חדשים אבל במקום שהוא כלל לא חדש עבורי. אני שמח לחזור למכבי, מועדון שאני מכיר מילדות וכזה שכל ילד ושחקן חולם לשחק בו. שיחקתי בקבוצת הנוער עם אילון אלמוג ודן גלזר כך שאני מחכה לפגוש את שאר חברי הקבוצה ואת האוהדים באצטדיון בלומפילד".       

מנהל מחלקת הכדורגל של המועדון, ברק יצחקי, הוסיף: "אנו שמחים להחתים את גבי על חוזה ארוך טווח במכבי ובטוחים כי ההשתלבות שלו במקום בו גדל תהיה חלקה ומהירה. בהצלחה גבי".

את צעדיו הראשונים בכדורגל עשה קניקובסקי במחלקת הנוער של הפועל רעננה לפני שהצטרף בגיל 16.5 למחלקת הנוער של מכבי ת"א ב-2014 ושיחק בקבוצת הנערים. בשנתיים לאחר מכן ערך קניקובסקי 76 הופעות וכבש 4 שערים במדי קבוצת הנוער מכבי ת"א 'שחר' כולל שער נגד דינמו קייב בשלב הבתים של ליגת האלופות לנוער.
את הופעת הבכורה והיחידה שלו עד כה במדי הקבוצה הבוגרת, ערך קניקובסקי ב-28.10.15 נגד בני יהודה במסגרת גביע הטוטו.

בעונת 2016/17 הושאל קניקובסקי להפועל פ"ת וכבש 4 שערים ב-38 הופעות, כשבעונת 2017/18 הושאל להפועל עכו וכבש 6 שערים ב-38 הופעות לפני שעבר למכבי נתניה לקראת עונת 2018/19. ב-3 עונות בנתניה כבש קניקובסקי 19 שערים ב-112 הופעות כשהעונה הוסיף שער 1 ב-5 הופעות נוספות.

קניקובסקי ייצג את נבחרות ישראל הצעירות 15 פעמים וכבש שער 1 ב-11 הופעות במדי הנבחרת הצעירה ועוד 4 הופעות בנבחרת הנוער עד גיל 19.

בנוסף, הקשר בן ה-20, פארפיט גויאגון, הושאל למכבי נתניה עד תום העונה.