בראנדלי מאק-אולין קובאס מצטרף למכבי תל אביב לאחר שהקשר ההתקפי ששיחק במרבית הקריירה שלו בהולנד ובאיחוד האמירויות סיכם על חוזה לשנתיים עם אופציית הארכה בעונה נוספת.


קובאס, שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות במועדון, אמר לאחר החתימה: "אני שמח להיות בישראל ולהצטרף למכבי תל אביב. אני מחכה לפגוש את חברי החדשים לקבוצה ומקווה שביחד נוכל לעשות דברים נפלאים העונה גם בקונפרנס ליג וגם במפעלים השונים בארץ".

מנהל מחלקת הכדורגל, ברק יצחקי, אמר לאתר הרשמי: "בראנדלי קובאס הוא שחקן עם יכולות מוכחות שיכול לשחק במגוון תפקידים בקישור ובהתקפה. אנו בטוחים כי בראנדלי יסייע לנו להשיג את המטרות שלנו ומאחלים לו בהצלחה".

קוואס ודה יונג ()

קובאס, 181 ס"מ, עשה את צעדיו הראשונים באקדמיית הנוער של א.ז אלקמאאר לפני שערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של וולנדאם ב-2012. לאחר שכבש 18 שערים ובישל 31 נוספים ב-130 הופעות במדי וולנדאם בליגה ההולנדית השנייה, עבר הקיצוני הבינ"ל של נבחרת קוראסאו ב-2015 לאקסלסיור מהליגה הראשונה במדיה כבש 5 שערים ובישל עוד 3 ב-38 הופעות. בעונה לאחר מכן, הצטרף להראקליס אלמלו ובמהלך שלוש עונות בליגה ההולנדית הבכירה כבש קובאס 24 שערים ובישל 40 נוספים ב-108 הופעות בכל המסגרות.

בינואר 2021 הצטרף קובאס בהשאלה לקבוצת אל ג'זירה וזכה איתה באליפות איחוד האמירויות כשכבש 3 שערים ב-13 הופעות במהלך חצי עונת השאלה מקבוצת אל נאסר מדובאי אליה הצטרף ב-2019 ובמדיה כבש 5 שערים ב-31 הופעות.