פרי גיים

3 ימים לאחר הניצחון על שחטאר קרגאנדי, מכבי תל אביב פגשה הערב (ראשון) את הפועל ירושלים למשחק הדירוג על מקומות 5-6 בגביע הטוטו שנערך באיצטדיון בלומפילד.

המאמן פטריק ואן לוון ניצל את ההתמודדות כדי לתת הזדמנות ללא מעט שחקנים והעלה את ההרכב הבא: אנדראס יאניוטיס, גיא מזרחי, מתן בלטקסה, עידן נחמיאס, אופיר דוידזאדה, עידן שחר, עדן שמיר, עדן קארצב, מתן חוזז, רונן חנציס ואוסאמה חלאילה. מנגד, ירושלים הגיעה לאחר שסיימה במקום השני בבית המוקדם של המפעל כאשר מאמנה זיו אריה בחור לפתוח בחלק הקדמי עם עידן שמש והראל שלום. 

מחצית ראשונה

בדקה ה-4 מכבי הצליחה לייצר איום ראשון אחרי מסירת של דוידזאדה מהאגף השמאלי ובעיטה של עידו שחר שנבלמה בשחקן הגנה. 7 דקות לאחר מכן גם אלמוג ייצר פעולה טובה עם השתחררות על סף הרחבה ובעיטה שהוסטה על ידי רגל ירושלמית וחמקה לקרן. בדקה ה-18 מכבי התעוררה ושתי בעיטות של חנציס ושחר נהדפו על ידי השוער אדליי. דקה לאחר מכן גם נחמיאס ניסה לכבוש עם נגיחה קשתית שפיספסה את המסגרת במעט ונחתה על גג השער. 

בדקה ה-33 גם ירושלים הגיעה למשחק וייצרה איום על השער של יאניוטיס עם בעיטה חזקה של עידן שמש שחלפה מעל המשקוף. 4 דקות להפסקה הירושלמים הגיעו לעוד חצי הזדמנות אבל גם בעיטה של נומביל לא היתה מספיק מדויקת. 0:0 בהפסקה. 

מחצית שנייה 

ירושלים ביצעה 3 חילופים בפתיחת המחצית השנייה אבל הפתיחה היתה שייכת כולה למכבי. זה התחיל בדקה ה-48 עם פריצה טובה של חוזז ובעיטה שנעצרה אצל השוער. דקה עברה והצהובים מצאו את הרשת. אלמוג קיבל כדור ברחבה, השוער אדליי יצא והצליח לבלום אבל חנציס הגיע על הריבאונד וגילגל מול שער חשוף שער בכורה במכבי. 0:1 למכבי. 

האורחת ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-54 התקרבה עם בעיטה חופשית של שמש מ-18 מטרים שזיעזעה את המשקוף. 3 דקות לאחר מכן מכבי כמעט כבשה את השני לאחר כדור קרן ונגיחה של קארצב שהורחקה מהקו. קצב האיומים המשיך להיות גבוה ובדקה ה-60 עידו שחר הגיע למצב בעיטה מ-18 מטרים ושיחרר כדור שחלף סמוך לעמוד. שניות לאחר מכן ואן לוון ביצע שני חילופים ראשונים כשאוסקר גלוך ובר כהן החליפו את שמיר וחוזז. 

למרות השליטה של מכבי בדקה ה-63 הירושלמים הגיעו למצב מסוכן מאוד בתוך הרחבה אבל הצלה גדולה של יאניוטיס עצרה את שמש באחד על אחד. ואן לוון המשיך לתת הזדמנות לשחקניו הצעירים ובדקה ה-70 אופק ששון ודור תורג'מן נכנסו על חשבון עידן נחמיאס ורונן חנציס. 

בדקה ה-73 ירושלים הצליחה לאזן. אלמליח חדר לרחבה והוכשל על ידי עידו שחר והשופט סימן על הנקודה הלבנה. גיא חדידה לקח את הפנדל וגילגל פנימה. 1:1. בדקה ה-79 ואן לוון סיים את מכסת 5 החילופים כשגם רוי רביבו קיבל הזדמנות והחליף את אילון אלמוג. 7 דקות לסיום דור תורג'מן הגיע להזדמנות ברחבה ובעט מזווית לא רעה אבל שחקן הגנה ירושלמי הצליח לשים את הרגל ולמנוע שער לפני שההכרעה עברה לדו קרב פנדלים אחרי 1:1 בתום 90 הדקות. 

בדו קרב הפנדלים שתי הקבוצות דייקו מהנקודה ב-5 הבעיטות הראשונות. אל הבעיטה השישית של ירושלים ניגש יוראי מליח שכבש, אך מנגד השוער אדליי עצר את הפנדל של אוסקר גלוך והעניק לירושלמים ניצחון 5:6 בקרב מהנקודה לאחר 1:1 בתום 90 דקות.