בפעם השביעית בעשור האחרון – מכבי בשלב בתים אירופי. הצהובים השלימו הערב (חמישי) ניצחון כפול על שחטאר קרגאנדי בפלייאוף המוקדמות של הקונפרנס משערים של עידן נחמיאס ודן גלזר. סטיפ הפריצה ערך בכורה, כשנכנס במהלך המחצית השנייה. הגרלת שלב הבתים תתקיים ביום שישי בשעה 14:30.

הרכב פותח:

ואן לוון פתח בהרכב זהה לזה שפתח בניצחון במשחק החוץ. עידן נחמיאס המשיך לקבל קרדיט בהגנה לצידם של ג'ראלדש, הרננדס וסבוריט. ייני פתח בקישור עם גלזר וריקן והשלישיה הקידמית עם בן חיים, גררו וחלאילה.

בסגל למשחק הצטרפו גם שחקני הרכש הטריים, סטיפה פריצה ודן ביטון.

מחצית ראשונה

אחרי 12 דקות בשליטה מוחלטת את הצהובים מכבי רשמה הזדמנות גדולה ראשונה אחרי התקפת מעבר מהירה מצד שמאל שהסתיימה בניסיון הבקעה מתוך הרחבה של אנריק סבוריט אבל הכדור עלה מעל למשקוף.

בדקה ה-18 מכבי תרגמה את השליטה לשער ראשון במשחק. כדור קרן מצד ימין מצא את ראשו של עידן נחמיאס שנגח חזק לרשת העליונה ופנימה. 0:1 למכבי! שער בכורה לבלם של מכבי.

ככל שחלפו הדקות קצב המשחק נרגע ומכבי המשיכה לשלוט בכדור. בדקה ה-40 גם דן גלזר עלה לטבלת הכובשים עם שער נהדר אחרי שהשתלט על כדור 25 מטרים משערה של קרגאנדי ובעט לפינה הימנית ופנימה. 0:2 למכבי!

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. בדקה ה-61 ערך ואן לוון שלושה חילופים במשחק כשהבולט כניסתו של סטיפה פריצה להופעת בכורה במקומו של אוסאמה חלאילה. מתן חוזז נכנס במקומו לש טל בן חיים ועדן שמיר במקומו של שרן ייני. גם מתן בלטקסה נכנס במקומו של עידן נחמיאס שנפצע.

בדקה ה-79 מכבי ערכה את החילוף החמישי כשאדוארדו גררו יצא ונכנס במקומו דן ביטון.

בדקה ה-80 דניאל פרץ מתח את איבריו כדי למנוע שער מצמק של הקזחים אחרי נגיחה לפינה מתוך הרחבה. בהתקפת נגד שהוביל ביטון מכבי כמעט ומצאה את השער השלישי אחרי שריקן ניסה את כוחו מ-16 מטרים והכדור חמק מהקורה.