מכבי תל אביב תנסה להשיג מחר (חמישי, 20:30) את הכרטיס לשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג. אחרי ה-0:0 בחוץ, הצהובים יארחו את ספרטק טרנבה למשחק הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי והיום (רביעי) דיבר המאמן פטריק ואן לוון במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות באיצטדיון בלומפילד. 

לקראת המשחק מחר אמר ואן לוון: "אני חושב שבשבוע שעבר שיחקנו בסגנון התקפי, נתחיל בצורה דומה עם כוונה לעשות זאת זמן רב יותר ולא רק מחצית אחת. ננסה להראות את המשחק הדומיננטי שלנו במשך 90 דקות. אני לא מסתכל יותר מדי קדימה, המטרה שלנו היא לנצח ואז נתחיל להסתכל קדימה".

"אני רואה התפתחות חיובית", הוסיף המאמן, "מהרגע שהתחלנו עם קבוצה חדשה, שחקנים צעירים שהצטרפו, התחלנו עם הרבה אנרגיה ואנחנו מגיעים לרמה בה היינו בעונה שעברה באימונים וגם ברמת המשחק אנחנו במסלול הנכון. השחקנים מראים התקדמות פיזית וגם ברמת הכדורגל".

על הפרידה הצפויה מיונתן כהן:
"עבורו זה הצעד הבא, הוא צריך להנות מזה ולהותיר רושם טוב בשבועות הראשונים שלו שם, יש לו איכויות. אני חושב שהוא הראה למועדון ולחבריו מספיק כבוד וכולנו מאחלים לו כל טוב ומקווים שיצליח".

על חיזוק אפשרי של הסגל:
"בשבוע שעבר שיחקנו בלי יונתן ויצרנו הרבה הזדמנויות. אנחנו תמיד בוחנים את חיזוק הסגל בשחקנים צעירים וותיקים, ועד שחלון העברות לא ייסגר נבדוק איזה הזדמנויות יש לנו לחיזוק הסגל".

על היכולת של דניאל פרץ:
"תמיד כשיש לך הזדמנות להראות את הפוטנציאל שלך צריך לקחת אותה. הוא לוקח את ההזדמנות בגלל הפציעה של השוער מהעונה שעברה, אני רואה אותו כשוער מוכשר. אנחנו מרוצים ממה שאנחנו רואים ומקבלים מחשבות טובות על העתיד. השחקנים מרגישים טוב איתו ואני לא חושב שמישהו מביע ספק ביכולות של השוערים שלנו" .

על "המספרים" בחלק ההתקפי:
"אנחנו חושים שיש לנו איכות שאפשר לבנות אבל אנחנו גם ממשיכם להסתכל על איכות נוספות שאפשר להביאף כדי לשפר את המשחק והמספריפ שלנו ולא להיות תלויים בשחקנים ספציפיים".