מה היית אם לא היית כדורגלן?

"אני חושב שאחד הדברים שבגללם הפכתי לכדורגלן ולמקצוען שמרוויח כסף מהעובדה הזו, זה שאף פעם לא חשבתי שלא אהיה שחקן כדורגל. תמיד זו היתה המטרה שלי, החלום הכי גדול שלי ולא היתה לי שום שאיפה אחרת חוץ מזה. כיום אני חושב גם על העתיד ואחד הדברים שאני עושה זה לסיים תואר ראשון שאני לומד, מנהל עסקים, בשנה השנייה שלי. נשארה לי עוד שנה. ולאט לאט, יש לי עוד זמן לחשוב".

איפה נמצא אותך בזמן הפנוי שלך?

"אני אוהב להיות עם חברים בעיקר. אוהב להיות עם עצמי בבית, לקרוא ספר טוב, לראות סדרה טובה או סרט ובעיקר להיות בסביבה הנוחה שלי. יש לי גרעין של חמישה חברים הכי טובים, שאנחנו יחד מגיל 12. כל אחד מתחום אחר אבל יוצא לנו להיפגש תמיד בערב. זה זמן שאני פנוי בו ומה שאני הכי נהנה ממנו בזמן הפנוי שלי".

מה אתה אוהב לראות בטלוויזיה?

"בעיקר סרטים דוקומנטריים או כאלה שמבוססים על סיפור אמיתי, מעוררי השראה בעיקר. בטלוויזיה ובנטפליקס".

מי או מה הכי מצחיק אותך?

"החבר הכי טוב שלי מתן. אנחנו מבלים הרבה ביחד, הוא הכי מצחיק אותי, סיטואציות בחיים שאנחנו אוהבים לצחוק עליהi גם אם זה טוב וגם אם רע".

מה המקום הכי יפה שהיית בו?

"המקום הכי יפה ומיוחד שיצא לי להיות בו זה ונציה באיטליה. זה המקום הכי יפה שראיתי בחיים שלי, הפשטות שם, ההתנהלות של האנשים, איך הם מתנהלים עם זה שאין כבישים, עוברים ממקום למקום עם סירות. זה המקום הכי יפה שראיתי".

מה היה התפקיד הראשון שלך במגרש?

"בלם. אני מטרום ב' בלם. עם השנים בנוער שיחקתי כמגן ימני, הפכו אותי למגן ימני, בעונת ההשאלה באשדוד שיחקתי גם כקשר אחורי ובשנה האחרונה אני משחק גם כקשר אחורי במכבי".

 

מי השחקן הכי טוב ששיחקת איתו?

"מגיל קטן גדלנו ביחד, וגם מבחינה פיזית ומנטלית, אני חושב שהשחקן כי טוב ששיחקתי איתו זה דור פרץ. הוא היה איתי הרבה שנים יחד בקבוצות שהייתי. נוער, נערים, בוגרים. ראיתי את ההתקדמות שלו באופן אישי – פיזית וגם מנטלית".

מי השחקן הכי טוב ששיחקת נגדו?

"טוני וואקמה. שיחקתי מולו כמגן ימני, ויצא לי לשחק מולו גם כקשר וגם בלם. הפיזיות והאתלטיות שלו זה משהו שלא נתקלתי בו. זה השחקן שהיה לי הכי קשה להתמודד מולו".

מה המשחק הכי טוב שלך עד היום?

"זה היה נגד מכבי חיפה בחצי גמר הגביע בעונה שעברה. גם הסיטואציה שהייתה, שלא היה פשוטה עם המלחמה והרגעים הקשים שחווינו בתור שחקנים, להתאמן ולשחק בתקופה כזו, וגם זה שלא שיחקתי באופן רציף חודש- חודש וחצי. המאמן הרכיב אותי בהרכב הראשון במשחק שהיה מאוד משמעותי, בסמי עופר ובלי קהל. נתתי הופעה מצוינת, ניצחנו 0:2 ועלינו לגמר. זה המשחק הכי טוב שלי שאני זוכר בשנים האחרונות".