שרן ייני עלה היום למקום הרביעי במספר ההופעות במדי מכבי, אך לא כך קיווה לציין את הנתון המרשים. אחרי ההפסד 2:0 להפועל ב"ש אמר הקפטן: "אני לא מתייחס לנתון הזה כרגע. זה נחמד אבל אני כל כך מאוכזב כרגע ככה שזה לא באמת משהו שאני מתרכז בו. אנחנו צריכים לדעת לשמור על עקביות ואנחנו לא מצליחים עדיין לעשות את זה העונה. אני מאמין שעם הניסיון שיש פה ועבודה קשה אנחנו כן נצליח. אנחנו לא נלחצים מזה אבל זה כן דוחף אותנו לעבוד יותר קשה כדי לתקן את המצב".

ייני לא הסתיר את אכזבתו  והוסיף: "אנחנו כועסים קודם כל על עצמנו, על היכולת שהצגנו, על המאבקים שהפסדנו, על זה שלא הצלחנו לשמר את היציבות ונתנו להם את הביטחון. אנחנו תמיד שואפים להיות הכי טובים ורוצים להיות הכי טובים והיום לא הוכחנו את זה על המגרש"

על העובדה שספגו שני שערים מהירים בכל מחצית הוסיף הקפטן: "לא ויתרנו ובסופו של דבר ניסינו להגיע לכמה מצבים אבל חבל שלא הבקענו אותם. אם היינו חוזרים למשחק או מצמצמים זה היה נראה אחרת. אנחנו צריכים לדעת לנצל את המצבים שיש לנו כשאנחנו במומנטום חיובי במשחק ומצד שני לא לספוג כשהיריבה נמצאת במומנטום הזה".

ביום חמישי מכבי תפגוש את לאסק לינץ האוסטרית במחזור השני של הקונפרנס ליג. "אין חשיבות למשחק שהיה היום למשחק שיהיה ביום חמישי", הבהיר ייני. "אנחנו שחקנים מקצוענים ואנחנו יודעים לעשות את ההפרדה. היום עוד נחשוב על המשחק הזה, מחר כבר נעשה את ההפרדה ונתחיל לחשוב על המשחק הבא".