מכבי תל אביב גאה להציג את המנוי הדיגיטלי החדש. העונה כבר לא צריך לזכור איפה שמתם את מנוי הפלסטיק הישן או היכן זרקתם את הארנק. כל מה שתצטרכו כדי להיכנס למשחק של מכבי הוא פשוט להגיע לבלומפילד עם הטלפון שלכם – וזהו!

 איך מקבלים את המנוי?

  1. מורידים/מעדכנים את האפליקציה הרשמית של מכבי תל אביב. משתמשי אנדרואיד לחצו להורדה מ-Google Play, משתמשי IOS לחצו להורדה מ-App Store.
  2. בתפריט הראשי של האפליקציה, לאחר שהתעדכנה, נכנסים לאיזור "המנוי שלי".
  3. מכניסים את פרטי הכניסה (שם משתמש וסיסמא) לחשבון שלכם ב"לאן" (אם אינכם יודעים או זוכרים את הפרטים שלחו הודעה עם מספר המנוי ותעודת הזהות שלכם למספר הוואטסאפ של לאן – 0503002526).
  4. נעים להכיר: המנוי הדיגיטלי החדש שלכם! כעת כל מה שתצטרכו לעשות הוא לסרוק את הברקוד על גבי המנוי בכניסה לשערי האיצטדיון.
  5. בעלי מכשיר IOS? מומלץ להוריד את המנוי ישירות לארנק הדיגיטלי שלכם (WALLET) כך שיהיה זמין עבורכם בלא צורך בהתחברות לאפליקציה. משתמשי אנדרואיד? שירות Google Pay צפוי להיכנס בקרוב לישראל – עד אז המנוי שלכם יחכה לכם באפליקציה הרשמית של מכבי.  

שאלה: אני הורה לילד שאין בבעלותו טלפון נייד, איך הוא יקבל את המנוי?

ניתן לקשר בני משפחה וחברים לחשבון שלכם. כדי לעשות זאת פנו בבבקשה במייל בכתובת maccabi@leaan.co.il. חשוב לדעת: לא ניתן לעביר מנוי שחובר לאוהד אחד אל אוהד נוסף/אחר.

 יש לכם שאלות נוספות בנוגע למנוי הדיגיטלי? לחצו לעמוד שאלות נפוצות.

במידה ונתקלתם בבעיה בהורדת המנוי תוכלו לפנות בהודעה לוואטסאפ של 'לאן' במספר 0503002526 והחל מיום ראשון (03.09, לא כולל חגים) תוכלו לקבל מענה שיעזור לכם לפתור את הבעיה.

צפו בתמונות: המנוי הדיגיטלי החדש שלכם

חידוש נוסף: ניהול המנוי

בעונה הקרובה תוכלו להנות מחידוש נוסף שיהפוך את החיים לקלים יותר – אופציית ניהול המנוי. לא יכולים להגיע למשחק ורוצים שהשכן או החבר מהעבודה יגיעו במקומכם? אין שום בעיה. כעת אתם יכולים לשלוח כרטיס למשחק ספציפי לבחירתכם למייל האישי שלכם ומשם להעבירו למי שתרצו.

איך מנהלים את המנוי?

  1. נכנסים לאזור האישי שלכם באתר "לאן"
  2. לוחצים על טאב הכרטיסים בתפריט, מסמנים את המשחק הרלוונטי ולוחצים על כפתור "הדפסה חוזרת"
  3. ברגע שלחצתם הכרטיס יישלח לכתובת המייל שלכם וייגרע אוטומטית מהמנוי. שימו לב! אם לחצתם יותר מפעם אחת הכרטיס הקודם יבוטל והכרטיס החדש שתקבלו הוא הכרטיס איתו יהיה ניתן להיכנס למשחק.

לחצו כאן לניהול המנוי שלכם

* מכבי תל אביב שומרת לעצמה את הזכות לא לאפשר את אופציית העברת הכרטיסים בכל משחק ולבטל את ממשק ניהול המנוי בכל רגע.