מכבי תל אביב תעלה מחר (ג', 17:30) להופעתה הראשונה אי פעם בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. הצהובים יארחו את אלשקרט מארמניה במסגרת המחזור הראשון של המפעל האירופי החדש ויממה לפני דיבר היום המאמן פטריק ואן לוון לקראת ההתמודדות. 

על פתיחת שלב הבתים:
"זה רגע מרגש, להתחיל תחרות אירופית חדשה עם משחק בית. אנחנו מתכוננים, אני חושב שאנחנו מוכנים למרות ששיחקנו לפני מספר ימים. זה מסוג המשחקים שנותנים אנרגיה לשחקנים".

על אלשקרט:
"אנחנו מצפים לקבוצה מאורגנת שרוצה לשחק כדורגל. זו קבוצה שעובדת טוב ביחד כדי להשיג תוצאות טובות על המגרש".

על היכולת של הקבוצה:
"אני רואה התקדמות, אני עדיין לא רואה את השערים, אבל אנחנו עובדים טוב, מתחברים, מנסים להכניס את השחקנים החדשים לעניינים. לא הצלחנו לכבוש שערים כדי להקל על עצמנו לסיים משחקים. עד כה זה לא עבד, אנחנו עובדים קשה כדי לדאוג שלא נעשה שוב טעויות כאלה".

מה תרצה שיהיה שונה במשחק מחר לעומת משחק הליגה בשבת?
"שהיכולת בפתיחת המשחק תימשך עד לסופו. התחלנו את המשחק בצורה מאורגנת, רגועים וזה משהו שאני רוצה לראות. להציג את היכולת הטובה שלו כמה שיותר זמן".

על שילוב אפשרי של בראנדלי קוואס:
"הוא הגיע מפגרה ארוכה יותר מאשר השחקנים שלנו. אנחנו צריכים לתת לו קצת יותר זמן, אבל הוא מגיע מאקלים דומה עם טמפרטורות גבוהות, הוא רגיל לזה ואני מקווה שאם הכל יהיה אפשרי הוא יקבל את הדקות הראשונות שלו במכבי".

כמה זמן סבוריט צפוי להיעדר?
"בפציעה מהסוג הזה אי אפשר לדעת בדיוק. זה יכול לקחת שבועיים ויכול לקחת יותר, בוא נקווה שהוא יחזור מהר ויצטרף לקבוצה. זה יקח כמה שבועות, זה בטוח".

מתי גולסה צפוי לשוב?
"אנחנו מקווים שמהר, הוא הצטרף אלינו בחלקים שונים של השבוע. הוא נראה טוב, הוא נלהב מאוד לחזור אבל הוא גם יודע שהוא צריך לעשות את זה בקצב הנכון. אנחנו נותנים לו זמן והוא יצטרף ברגע שירגיש הכי חזק".