פגרת הנבחרת מאחורינו וביום שבת מכבי חוזרת לשחק כשתארח את מכבי פ"ת במחזור השני של ליגת הבורסה לניירות ערך. הקבוצה ערכה הערב (חמישי) אימון לקראת המשחק ולפני כן המאמן, פטריק ואן לוון התייחס להכנות:

"הפגרה הייתה דומה לשבועות שקדמו לה", אמר ואן לוון. "עבדתי עם הקבוצה והמשכנו להתכונן עם השחקנים שלא היו חלק מהנבחרות השונות. ערכנו משחק אימון ככה שניסינו לשמור את כל השחקנים שעמדו לרשותנו בכושר משחק במהלך פגרת הנבחרת. לחלוטין התקופה הזו הייתה גם הזמן שלנו לנתח את המשחקים האחרונים גם במפעל האירופי וגם המשחק הראשון בליגה שלא הצליח כמו שציפינו שיצליח".

המאמן התייחס גם לשחקני הקבוצה שהשתתפו במשחקי הנבחרות השונות: "אנחנו שמחים תמיד שהשחקנים שלנו משחקים בנבחרות השונות ככה שזה טוב לנו כי זה אומר שהם קיבלו דקות משחק. וכן אנחנו תמיד דואגים שיחזרו בריאים והם כולם חזרו בריאים וכשרים". 

על המשחק הראשון בליגה בבלומפילד אמר: "זה מרגיש נהדר עבורי ועבור הקבוצה לשחק בלומפילד עם האוהדים שלנו. אני מאוד מקווה שהאוהדים שלנו יגיעו כמובן כשהם עוטים מסכות וכמובן כולם כדי שהשחקנים שלנו יוכלו לחוש אותם במהלך המשחק. השחקנים בוודאות יילחמו בשבילם ויציגו את הכדורגל הטוב ביותר שהם יכולים להציג עבורם".

על שחקני הרכש שהצטרפו בשבועות האחרונים אמר ואן לוון: "השחקנים שהצטרפו אלינו הגיעו בכושר משחק והתאמנו עם הקבוצה. חלקם בכושר טוב יותר כי הם פתחו את האימונים עם הקבוצות שלהם בטרום עונה. ברנדלי הצטרף אחרי פגרה ארוכה יותר והצטרף לאימוני הקבוצה אחרי כמה ימים בהם היה חייב לערוך אימונים אישיים על פי ההנחיות ואנחנו מנסים לעזור לו כדי לחזור לכושר משחק כמה שיותר מהר וכדי שיוכל לעזור לקבוצה בכושר הטוב ביותר שלו".

על היריבה מפ"ת: "מכבי פ"ת תמיד הראו שהם קבוצה שרוצה לשחק כדורגל. קבוצה עם הרבה רוח לחימה נהדר ולכן אני חושב שזה יהיה משחק מעניין עבור השחקנים שלנו וגם לאוהדים שלנו".