עדן שמיר הראה הערב (חמישי) פעם נוספת שהוא יודע לכבוש שערים, ובדקות חשובות. האיש שכבש גם במשחק המוקדמות מול שחטאר קרגאנדי ברגע קריטי עשה זאת הפעם בדקה ה-87 וקבע 1:1 מול לאסק באוסטריה. בסיום הוא סיפר על האירועים מהזווית שלו.

על כך ששוב כבש בדקה מאוחרת אמר הקשר בחיוך: "אני מאוד שמח, אם זה נוהל קבוע אני אשמח. כמובן שאני מעדיף לפתוח את המשחק ולעשות את זה בשלב יותר מוקדם אבל אני פה בשביל הקבוצה ואם אני צריך להיכנס ולעשות את זה אז זה מה שאעשה".

על הכניסה שלו למשחק הוסיף: "נכנסתי טוב למשחק, עשיתי חימום טוב, בראש הרגשתי שאני מוכן, וכמו שאמרתי כשהקבוצה תצטרך אותי אני כאן".

על כך שהקבוצה השיגה 4 נקודות מ-6 אפשריות עד כה אמר שמיר: "פתיחה לא רעה, אני חושב שהגענו למשחק חוץ מאוד קשה. קבוצה לא רעה, קבוצה שלוחצת, ראינו הרבה קטעים שלהם, יש להם מסורת באירופה. אבל שוב, אני תמיד אומר שכשאנחנו באים למשחקים דברים יותר תלויים בנו ובאיך שאנחנו נעשה את זה. היו דברים טובים, מה שהיה פחות טוב נתקן. חוזרים הביתה עם נקודה והפנים ליום ראשון". 

"אני חושב שזו נקודה של הרבה אופי ומנטליות חזקה", סיכם שמיר, שגם הודה למאות האוהדים שתמכו במכבי מהיציע, "כל הכבוד לאוהדים שהגיעו, מדהים, שאפו גדול להם. במיוחד בתקופה של קורונה דברים לא פשוטים ומגיעה להם מילה טובה. הגיע להם שנעשה תוצאה טובה ונייצג אותם בכבוד".