מכבי תל אביב רשמה הערב הפסד באצטדיון טרנר 2:0 במסגרת המחזור הרביעי בליגת הבורסה לניירות ערך. הקבוצה של ואן לוון נקלעה לפיגור כבר בדקה ה-5 משער של אספרייה. בדקה ה-61 ספורי הכפיל את התוצאה וקבע את תוצאת המשחק. אילון אלמוג, שנכנס בדקה ה-85, הורחק בתוספת הזמן.

הרכב פתוח

מכבי פתחה בהרכב שניצח בשבת שעברה את מכבי חיפה. ג'ראלדש, הרננדס, נחמיאס ודוידזאדה המשיכו לקבל קרדיט בקו האחורי. גלזר פתח לצידם של ייני וביטון, כשבחוד שיחק הטריו: קניקובסקי, קובאס ופריצה.

מחצית ראשונה

פתיחת המשחק לא בישרה טובות עבור השחקנים של ואן לוון. בדקה ה-5 ב"ש עלתה ליתרון משער של אספרייה, שנגח מ-10 מטרים כדור חופשי שהוגבה לרחבה. 0:1 לב"ש.

אחרי שנכנסה לפיגור מכבי נאלצה גם לבצע את החילוף הראשון במשחק. נחמיאס, שנדחף על ידי אספרייה נחת לא טוב על היד ונפצע. על אף שחזר למשחק הוא הוחלף אחרי מספר דקות על ידי מתן בלטקסה ופונה לקבל טיפול.

בדקה ה-24, דניאל פרץ מנע את השני של ב"ש, שיצאה למתפרצת שהסתיימה באחד על אחד של אנסה מול פרץ, והסתיימה עם ידו על העליונה של השוער.

ברבע השעה האחרונה של המחצית הראשונה מכבי החזיקה בכדור וניסתה למצו אאת שער השיוויון. אחרי ניסיון נגיחה של הרננדס ובעיטה של גלזר, קובאס רשם את ההזדמנות הגדולה ביותר אחרי שמתפרצת של הצהובים הסתיימה בכדור שהגיע להולנדי שבאחד על אחד נעצר אצל הרוש ואחרי זה של מיגל ויטור שהציל מהקו.

מחצית שנייה

מכבי עלתה למחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. אחרי שדניאל פרץ שוב היה במקום לעצור בעיטה של ספורי, דן בטון מן העבר השני הדביק כדור לקורה של הרוש בבעיט המ-17 מטרים.

דווקא אחרי דקות טובות של מכבי הפועל ב"ש בהתקפה שהסתיימה בבעיטה של ספורי מחוץ לרחבה אל חיבורי הקורות של פרץ, הכפילה את היתרון ל-0:2.

בדקה ה-68 קיימה מכבי חילוף משולש: קוואס, פריצה וביטון פינו את מקומם לטובת, חלאילה, שמיר וחוזז. גם אחרי החילוף מכבי התקשתה להגיע למצבי הבקעה ובדקה ה-85 גם אילון אלמוג נכנס למשחק במקום גבי קניקובסקי, אך, בדקה ה-93 ספג כרטיס אדום והורחק.