מכבי תל אביב קיוותה להמשיך את המומנטום החיובי אחרי הניצחון 0:5 על הלסינקי ביום חמישי ולשוב למסלול הניצחונות גם בליגה, אבל בסיומו של ערב המחזור ה-7 בליגת הבורסה לניירות ערך מ.ס אשדוד גברה בבלומפילד 0:2 על הצהובים של פטריק ואן לוון משערים של נאור סבג (29) ואור אינברום (82). עוד לפני כן, שרן ייני הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-19.

פרי גיים

ואן לוון נאלץ לערוך שינוי כפוי בחלק האחורי, כשאת מקומו של לואיס הרננדס המורחק תפס עידן נחמיאס לצידו של ג'ראלדש. אופיר דוידזאדה פתח בעמדת המגן השמאלי וג'ראלדש המשיך לקבל את הקרדיט בצד ימין. עדן שמיר, שכבש את השער החמישי בניצחון על הלסינקי פתח לצידם של גולסה וגלזר. קובאס, קניקובסקי ופריצה פתחו בחוד.

מחצית ראשונה

אחרי פתיחת משחק בשליטה מוחלטת של מכבי שכלל ניסיונות של קניקובקי וקובאס למצוא את השער הראשון, מכבי נותרה ב-10 שחקנים. בדקה ה-19 קבע השופט דניאל בר נתן אחרי עזרה משופטי המסך כי עבירה של ייני מצדיקה כרטיס אדום והקפטן הורחק.

בדקה ה-29 ניצלה אשדוד את היתרון המספרי ונאור סבג, שהתקדם עם הכדור 30 מטר משערו של דניאל פרץ, הניף את רגל ימין ודייק לפינה הימנית. 0:1 לאשדוד.

מיד לאחר השער ערך ואן לוון את החילוף הראשון כשהכניס את פיבן לעמדת הבלם אחרי ההרחקה של ייני על חשבונו של עדן שמיר. גם ב-10 שחקנים מכבי ניסתה ליזום יותר ולהשיג את שער השיוויון וגולסה היה קרוב לזה כשבעיטה שלו מ-16 מטרים נהדפה ברגע האחרון.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. אשדוד פתחה את המשחק בניסיון לנצל את היתרון המספרי ולהגדיל את התוצאה כשמנגד מכבי חיפשה בהתקפות מהירות יחד עם קניקובסקי ופריצה למצוא את שער השיוויון.

המחצית השנייה לא הניבה הרבה מצבים לשתי הקבוצות למעט ניסיונות למצוא שער בהתקפות מעבר מהירות שלא היו מדוייקות. בדקה ה-72 כדור חופשי של קובאס מ-19 מטרים מצא את ג'ראפי מוכן. מיד לאחר מכן ערכה מכבי עוד שני חילופים: גררו נכנס במקומו של קובאס ומתן בלטקסה שהחליף את נחמיאס.

בדקה ה-83 של המשחק, אור אינברום ניצל התקפה מתפרצת של אשדוד מול חוליית הגנה חסרה, חדר לרחבה ומקרוב כבש את השני. 0:2 לאשדוד. מיד לאחר מכן ערך ואן לוון שני חילופים נוספים כשעידו שחר ואוסמה חלאילה נכנסו על חשבונם של איל גולסה ודן גלזר.