אחרי ה-0:5 על הלסינקי ביום חמישי האחרון, מכבי תל אביב תשוב מחר (ב', 20:15) לליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים יארחו את מ.ס אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-7 באיצטדיון בלומפילד והיום (ראשון) דיברו המאמן פטריק ואן לוון והבלם עידן נחמיאס לקראת המשחק. 

"ברגע שנחתנו בישראל התמקדנו במשחק הבא", אמר וואן לוון והתייחס גם ליריבה, "זו קבוצה שרוצה לשחק כדורגל והראתה גם בעבר מולנו שהיא רוצה לשחק כדורגל. זה משהו שאנחנו צריכים לשים לב אליו ולוודא שאנחנו פותחים בקצב הנכון ועם מוטיבציה מהדקה הראשונה".

נחמיאס התייחס תחילה לתחושות לאחר הניצחון על הלסינקי: "עשינו משחק טוב באירופה, כולם רוצים להמשיך את היכולת וצריך פחות דיבורים ויותר מעשים. כולם מקווים שנעלה על גל חיובי עכשיו, אחרי המשחק שעשינו בחוץ באירופה, זו תוצאה שהיא לא מובנת מאליה. כולם רוצים לקחת את זה ולמנף את זה קדימה".

על היריבה שמחכה למכבי אמר: "אשדוד קבוצה שאוהבת ליזום ולהניע כדור. קבוצה מאוד איכותית. עשינו מולם משחק אימון וראינו שהתוצאות שלהם לא משקפות את היכולת. אנחנו מתכוננים טוב למשחק הזה".

לסיום אמר הבלם: "אני בטוח שהקהל יבוא וירצה לראות כדורגל התקפי, שמח, חיובי, כמו שמכבי תל אביב צריכה לשחק ובעזרת השם זה מה שנביא".