אחרי פגרה בת כשבועיים מכבי תל אביב תחזור בשבת (20:30) לליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים יתארחו אצל מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-6 והיום (חמישי) דיבר המאמן פטריק ואן לוון על המשימה שמצפה לו ולשחקניו באיצטדיון בנתניה. 

"במהלך הפגרה עבדנו באימונים ובמשחקי אימון, היתה לנו תקופה טובה ועכשיו אנחנו מוכנים למשחק הרשמי הראשון שמצפה לנו", אמר ואן לוון, "אנחנו תמיד להוטים לשחק, הפגרה טובה לאלה שנמצאים עם הנבחרות אבל השחקנים האחרים מחכים להמשיך את הליגה".

על ההכנה ללא 9 משחקני הנבחרות:
"אתה יודע את זה מראש, אז אתה חושב על מה אתה יכול ורוצה לעשות. השתמשנו בשחקני נוער כדי להגדיל קצת את הקבוצה ולהמשיך באימונים. עקבנו אחרי השחקנים בנבחרות, כמה דקות הם שיחקו וזה משהו שמשאיר אותך עסוק בתקופה הזו, במקביל לעבודה עם השחקנים שאיתנו".

על אדוארדו גררו שנמצא עם נבחרת פנמה:
"זה תמיד טוב שאתה נמצא שם ואם אתה משתתף משחקים זו הסיבה שאתה שם, וגם האישור לכך שאתה עושה משהו טוב. הדבר השלילי היחיד אולי זה שהלו"ז שונה מהלו"ז האירופאי אז אדוארדו יגיע מאוחר יחסית".

על שינויי המאמנים בנתניה לאחרונה:
"אנחנו במצב שאנחנו צריכים לנצח בכל משחק. אנחנו מודעים לשינויים שלהם, לפעמים זה נותן אנרגיות לשחקנים ומשנה את הסגנון. אנחנו צריכים להיות מוכנים לכך, כמו לכל משחק, ובייחוד לאחר פגרת נבחרות. אנחנו צריכים להיות מוכנים כדי לנצח את המשחק".

על מצב הכשירות בסגל:
"כמו בשבועות האחרונים, אנחנו חסרים רק את אבי ריקן, בתקווה שיחזור בקרוב. מלבד זאת כולם כשירים למשחקים הקרובים"