01/11: הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה (15:00)

מכבי מגיעה העונה כמחזיקת הגביע ובקרוב היא גם תגלה מי תהיה היריבה הראשונה שתפגוש בפתיחת מסע ההגנה על התואר. 32 קבוצות בסך הכל ישחקו בשלב הנוכחי. לפרטים נוספים ורשימת הקבוצות המלאה לחצו כאן

04/11: מכבי ת"א – ה.י.ק. הלסינקי, 19:45 בבלומפילד

אחרי שסיימו את הסיבוב הראשון בשלב הבתים של הקונפרנס ליג בפסגת בית 1, הצהובים יפגשו במסגרת המחזור ה-4 את הפינים ויקוו לשחזר את היכולת מהניצחון 0:5 בהלסינקי במחזור הקודם. מכבי תרצה להשיג 3 נקודות יקרות במאבק על המקום הראשון, שמקנה כרטיס אוטומטי לשלב הבא. זו ההזדמנות להזכיר כי מכירת חבילת הכרטיסים לשני משחקי הבית המכריעים שנותרו לנו בקונפרנס ליג נמצאת בעיצומה ובמחירים אטרקטיביים של החל מ-60 ש"ח לכרטיס. לפרטים נוספים ורכישה לחצו כאן. 

היריבה אגב תגיע למשחק כאלופת פינלנד החדשה-ישנה לאחר שאמש (ראשון) זכתה באליפות בתום מחזור סיום דרמטי. ה.י.ק. התארחה אצל קופס (השנייה בטבלה ערב המחזור) למשחק מכריע שהסתיים ב-1:1. התוצאה הספיקה להלסינקי לזכות בתואר בפעם ה-31 בתולדותיה לאחר שסיימה את הליגה בהפרש נקודה מקופס. 

בוידאו: תקציר ה-0:5 מהמשחק הקודם מול הלסינקי

07/11: מכבי ת"א – הפועל ת"א, 20:45 בבלומפילד

בעיצומו של לוח זמנים צפוף במיוחד יגיע אלינו ממש בקרוב אחד המשחקים המעניינים ביותר בלוח השנה של הכדורגל הישראלי. מכבי תהיה זו שתארח את היריבה העירונית לדרבי הגדול של תל אביב שייערך במסגרת המחזור ה-9 של ליגת הבורסה לניירות ערך. מכבי תנסה להמשיך את המומנטום מהניצחון 1:3 על קריית שמונה בשבת ותפגוש יריבה שמדורגת במקום הרביעי בטבלה. לרכישת כרטיסים למשחק לחצו כאן.

08-24/11: פגרת נבחרות + שזרוע

כמו בכל חודש נובמבר גם השנה ליגת הבורסה לניירות ערך תצא לפגרה בת כמעט 3 שבועות בעקבות משחקי הנבחרות והצורך לקיים שזרוע חורף באיצטדיוני הליגה. במהלך הפגרה תפגוש נבחרת ישראל את אוסטריה (12/11) ואת איי פארו (15/11) לשני משחקי הנעילה של קמפיין מוקדמות גביע העולם 2022. 

חגיגת הקניות הגדולה בעולם

חודש הקניות המטורף הגיע, ואנחנו הכנו לכם מבצעים מטורפים בתקופת ה-ShoppingIL שיחל ב-08/11 וכמובן אירוע ה-Yellow Friday המסורתי שיגיע אלינו ב-25/11. עקבו אחרינו בחנות האונליין הרשמית וברשתות לעדכונים, וצפו להפתעות!

25/11: מכבי ת"א – לאסק, 22:00 בבלומפילד

המחזור החמישי בשלב הבתים של הקונפרנס ליג יזמן למכבי את מה שצפוי להיות קרב ראש בראש על המקום הראשון. כזכור, לאסק האוסטרית הוגרלה לשלב הנוכחי מהדרג ה-1 ונאבקת עם מכבי על הפסגה. שתי הקבוצות כבר נפגשו באוסטריה במחזור השני למשחק שהסתיים ב-1:1 בעקבות שער שיוויון של עדן שמיר בדקה ה-87.

28/11: הפועל חיפה – מכבי ת"א, 20:15 בסמי עופר

מכבי תנעל את חודש נובמבר במשחק חוץ במסגרת המחזור ה-10 של ליגת הבורסה לניירות ערך. לפחות כרגע, החיפאים נחשבים לאחת ההפתעות הנעימות של העונה ובסיום המחזור ה-8 מדורגים במקום השני בליגה במרחק של שתי נקודות בלבד מהמוליכה הפועל ב"ש.