סטיפה פריצה היה קרוב הערב (ראשון) לכיבוש אך בסופו של דבר ראה איך הדרבי התל אביבי בין מכבי להפועל מסתיים ב-1:1. בסיום החלוץ הקרואטי נתן את הזווית שלו להתמודדות.

על ההצלה הגדולה של שטקוס לנגיחה שלו אמר: "גם אני חשבתי שזה נכנס אבל ברגע האחרון הוא עשה דבר מדהים, הציל את הכדור ולא כבשתי. גם במחצית השנייה היתה נגיחה שלי, אני עדיין לא מאמין איך הכדור פגע בקורה והמשיך החוצה. זו פעם שנייה העונה שיש לי מצב דומה שהכדור פוגע בקורה, ממשיך על הקו ולא נכנס. אבל זה בסדר, זה חלק מכדורגל ואני חושב שלשוער היה לילה מדהים. זה הרגע שלו, לא חשוב להגיד לו משהו עכשיו אלא לפגוש אותה במשחק הבא ולהראות שזו היתה רק פעם אחת".

"אני עדיין מאמין שאנחנו יכולים להיות במקום הראשון. אולי עכשיו זה מוזר כי אנחנו צריכים לסגור פער של הרבה נקודות אבל זה אפשרי", אמר, "הכל בכדורגל אפשרי ואם נמשיך לשחק ככה, אני בטוח שנוכל להילחם על האליפות. יש מצבים כאלה, הם בעטו פעם אחת לשער וכבשו. זה כדורגל, בגלל זה אנשים באים לאיצטדיון, המשחק מעניין וזו הסיבה למה כדורגל הוא כיף ומעניין. אם נמשיך לשחק כך אני בטוח שהתוצאות יגיעו. אנחנו בכושר טוב אבל אנחנו לא משיגים עדיין תוצאות. אני יודע מי זו מכבי, אני יודע שזה מועדון גדול, אנחנו צריכים להיות במקום הראשון ולכן באתי. יש לנו עוד הרבה משחקים בדרך, זה מרתון ולא ספרינט".

על האווירה בבלומפילד הערב הוסיף: "האווירה היתה מדהימה, לא יכולתי לשמוע את החברים שהיו 5 מטרים ממנו. שיחקתי ב-7 מדינות וזה לא ייאמן. אני חושב שהאיצטדיון היום היה בטופ 3 של המקומות ששיחקתי בהם, אי אפשר היה לשמוע את החברים לקבוצה, זה היה מדהים ואני רוצה להגיד לאוהדים שאנחנו מעריכים את זה ואני מקווה שנחזיר להם משהו בחזרה".