אחרי הניצחון על ה.י.ק. הלסינקי ביום חמישי האחרון, מכבי תשוב מחר לליגת הבורסה לניירות ערך למשחק מסקרן במיוחד. הצהובים יארחו את הפועל תל אביב (א', 20:45) לדרבי הגדול של העיר והיום (שבת) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר ברק יצחקי לקראת ההתמודדות.  

על התחושות להגיע לדרבי כמאמן אמר יצחקי: "הרגשה טובה. דרבי זה משחק מעניין, משחק חשוב, בכלל בכדורגל הישראלי, אבל אנחנו מתכוננים כמו שאנחנו מתכוננים לכל משחק".

לאחר מכן הוסיף: "גם כששיחקתי בשני המשחקים האחרונים הייתי מול מאמנים שהיה להם יותר ניסיון ממני. לדרבי חוקים משלו ואנחנו נצטרך להתכונן בצורה כי טובה שאנחנו יכולים כדי להגיע מוכנים למשחק".

על יחסי הכוחות מול הפועל ת"א:
"הפועל קבוצה טובה והם הראו את זה מפתיחת העונה. היתה להם פתיחת עונה טובה. כן, הם מעלינו בטבלה, אנחנו מכבדים כל יריבה שאנחנו משחקים מולה וגם את הפועל ת"א, יש לנו הרבה כבוד והערכה אליהם, במיוחד איך שהם פתחו את העונה. המיקום בטבלה כרגע לא אמור להשפיע לא לכאן ולא לשם. אני מקווה שנבוא מפוקסים, דרוכים, נחושים ונראה את היכולת שלנו על המגרש".

על שינוי המומנטום של הקבוצה בעקבות הניצחונות:
"הדבר הכי חשוב, כמו שאמרתי לא פעם, הוא להחזיר את הביטחון לשחקנים. יש פה שחקנים טובים, המיקום שלנו בטבלה לא תואם את היכולת של השחקנים. היתה פתיחה פחות טובה וזה הזמן לתקן. במשחקים האחרונים הייתי מרוצה מכמה דברים שעשינו ויש דברים שגם פחות. אין לנו אמנם הרבה זמן בין משחקים אבל אני והצוות משתדלים להכין את השחקנים ולתקן את הטעויות שעשינו במשחקים הקודמים".

על התחושות שלו כמי שמתפקד כרגע כמאמן הקבוצה הוסיף יצחקי: "זה תפקיד חדש עבורי, אני מתאקלם לאט לאט. זה שונה, אסיפות זה משהו חדש בשבילי, אימונים על המגרש בתור מאמן. עשיתי הכנה טובה עוד בהיותי כשחקן, גם הקורס פרו שאנחנו עוברים עזר לי מאוד, אבל יש לנו משחק מאוד מאוד חשוב והפוקוס בו יותר מאשר בי".

יצחקי גם נשאל האם הוא לוקח עצות ממקומות אחרים וענה: "בכללי, אני בן אדם שאוהב לשמוע הרבה דעות. אני מדבר עם אנשים שקשורים לכדורגל גם בישראל וגם בחו"ל, שמרתי על מערכות יחסים גם עם מאמנים שעבדו פה ועם הצוותים שלהם. 80 אחוז מהיום שלי אני מדבר על כדורגל".