מכבי תל אביב פתחה הערב את הסיבוב השני של ליגת הבורסה לניירות ערך עם 1:1 מול בני סכנין. בסיום המאמן מלאדן קרסטאיץ' סיכם את המשחק שהתקיים באיצטדיון בלומפילד.

קרסטאיץ' נשאל בתחילה על ביזבוזי הזמן הרבים של היריבה וענה: "אני מעדיף לדבר על המשחק. ידענו שיהיה לנו קשה, הרבה קבוצות בליגה הזו משחקות באותה הדרך. זו שאלה עבורנו, איך לשפר את דרך המשחק שלנו בעתיד. עבורנו חשוב מאוד לעבוד באימונים על פעולות ב-30 המטרים האחרונים, פעולות של סיומת. איבדנו שתי נקודות, אני לא מרוצה מכך. היום קיבלתי תמונה לגבי העתיד והבעיות בקבוצה. שחקנים נתנו את המקסימום שלהם אבל יש בעיות של ביטחון בחלק האחרון ולקיחת סיכונים וזו העבודה שלנו".

על השאלה האם יש מספיק איכות בקבוצה אמר: "יש לנו בעיות עם מספר שחקנים, הם היו חולים בימים האחרונים. אנחנו צריכים זמן להטמיע את דרך העבודה שלו בפני השחקנים ולאחר מכן נדבר על האיכות שלהם. כרגע אנחנו חושבים שיש לנו שחקנים איכותיים וקבוצה מספיק טובה. יכול להיות שנעשה שינויים בכמה עמדות ונעבוד הרבה על השליש האחרון, לא יצרנו מספיק מצבים היום ואנחנו לא מרוצים מכך".

על שינויים אפשריים בחלון ההעברות של ינואר אמר: "אנחנו חושבים על כל מה שצריך כדי לשפר את הקבוצה. נדבר עם כולם במועדון אבל מה שהכי חשוב הוא להטמיע את דרך העבודה שלנו אצל השחקנים ולאחר מכן נראה מה אנחנו צריכים לעשות בעתיד".