מכבי תל אביב נחתה בצהריים (רביעי) בארמניה לקראת המשחק נגד אלשקרט במסגרת המחזור שינעל את שלב הבתים בקונפרנס ליג. אחרי מנוחה קצרה הגיעה הקבוצה אצטדיון 'רפובליקן' בו יערך המשחק מחר (19:45) על מנת לקיים את האימון המסכם.

עוד לפני כן, התקיימה מסיבת העיתונאים בה המאמן, ברק יצחקי והקשר, אבי ריקן, שיתפו על ההכנות לקראת המשחק. 

״זה נכון שהבטחנו את המקום שלנו בפלייאוף", אמר יצחקי שנשאל האם יקיים רוטציה במשחק ויאפשר לשחקני ההרכב לנוח: "כמובן שרק מחר נדע איזה שחקנים ישחקו. יש לנו עוד אימון. אני יודע איך אני מתכנן לשחק אבל לא אחשוף את זה. רק מחר נקבע את ההרכב. יש לנו רצף משחקים צפוף בקרוב ויכול להיות שנחלק כוחות אבל אני לא בטוח״.

על השאלה איך הוא מסכם את שלב הבתים של מכבי ענה יצחקי: ״לא היו משחק קלים במפעל הזה. יכולנו להיקלע לקשיים נגד כל קבוצה. ציפינו לסיים את השלב הזה במקום הראשון אבל לצערנו לא העפלנו מהמקום הראשון. מלבד המשחק מחר יהיו לנו עוד שני משחקים לשחק. עכשיו נחכה להגרלה ונקווה להעפיל מהפלייאוף לשמינית הגמר״.

אל מסיבת העיתונאים הצטרף, אבי ריקן, שהתייחס למסקנות מהמפגש הראשון מול היריבה הארמנית: ״כמובן שניתחנו את היריבה ומכירים ויודעים מול מי אנחנו מתמודדים. במשחק הראשון ראינו שהם באים לשחק כדורגל ושיש להם חלוץ מסוכן אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו וננסה לשחק את המשחק שלנו״.