מכבי תל אביב סיימה הערב (רביעי) ב-1:1 את המשחק מול הפועל נוף הגליל במסגרת המחזור ה-11 של ליגת הבורסה לניירות ערך. בסיום סיכם ברק יצחקי את מה שקרה על הדשא באיצטדיון בלומפילד. 

"המחצית השנייה היתה לא טובה, לא שהראשונה היתה גדולה אבל נגררנו לקצב שלהם וזו הטעות שלנו וחבל", אמר יצחקי, "זה משחק לא טוב, לא הגיע לנו לנצח את המשחק הזה ואם אנחנו רוצים לנצח משחקים צריך לשחק עם הרבה יותר קצב ותשוקה. משחקים כאלה לא מקובלים, בטח לא עליי".

"יש דרך אחת להתמודד עם המצב הזה והיא להמשיך לעבוד קשה", הוסיף, "זו סיסמא אבל אם אנחנו רוצים להשתפר ואם אנחנו רוצים לעשות משהו עם העונה הזו אנחנו חייבים לעבוד קשה ולשחק הרבה יותר טוב מאיך ששיחקנו היום. אנחנו לא בתקופה טובה, מתחילת השנה אנחנו לא מספקים תוצאות וכדורגל שמצפים ממועדון כמו מכבי תל אביב. אני באמת מאמין שיש פה שחקנים טובים וזה צריך להתחבר. אם לא נמשיך לעבוד זה ייראה כמו שזה נראה היום".

יצחקי גם נשאל על טענות לכאורה כאילו מכבי איבדה חלק מהרוח שלה אך הבהיר: "יש פה מועדון באמת חזק. אתם יודעים את זה ומסקרים את הקבוצה הרבה שנים. העונה הפתיחה לא טובה ואנחנו לא מתחבאים. זה הצוות והשחקנים וכדי לצאת מהמצב הזה אנחנו צריכים לעשות את זה ביחד. אם לא נעשה את זה אז זה לא יקרה".

"המועדון הזה מאוד חזק ודווקא בתקופה פחות טובה אנחנו צריכים להיות מאוחדים, כי בתקופות קשות החזקים מתגלים", הוסיף, "לא כשהכל טוב, דווקא בתקופות קשות אני מצפה קודם כל ממני, מהשחקנים והאנשים סביב המועדון לתמוך בקבוצה כי אנחנו נמדדים ברגעים קשים. אנחנו צריכים להישאר ביחד".

לגבי ניהול המשחק שלו ענה: "כשהמשחק מתנהל בצורה כזו אפשר לדבר על החילופים. יכול להיות שעשיתי טעות אבל ככה ראיתי לנכון באותה סיטואציה וחבל שלא הצלחנו להבקיע כי הכנסתי את כל הכלים ההתקפיים".

על בניית הקבוצה אמר: "אני חושב שיש פה קבוצה טובה, בטח שהקבוצה והאיכות שלה לא תואמים את המקום שלנו".