אחרי הניצחון 0:4 על הפועל מרמורק בגביע המדינה, מכבי תשוב מחר (ד', 20:00) לליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים יפתחו את הסיבוב השני במשחק מול בני סכנין במסגרת המחזור ה-14 ויממה לפני דיבר היום המאמן מלאדן קרסטאיץ' לקראת הבכורה שלו בליגה כמאמן הקבוצה.

"אנחנו חוזרים לליגה אחרי הגביע, מחכה לנו משחק חשוב מאוד", אמר קרסטאיץ', "יש לנו עכשיו מספר שבועות בהם נהיה חופשיים ממשחקי הגביע ונוכל להתרכז בליגה, זה משחק חשוב מאוד עבורנו".

לקראת סכנין:

"הם ניצחו במשחק הקודם, אנחנו מכבדים אותם אבל אנחנו מכבי, כל משחק ולא רק במשחק מחר נרצה לנצח וזו המטרה שלנו", אמר המאמן, "משחק הגביע כבר מזמן מאחורינו, אנחנו כבר מתמקדים במשחק הבא. זה הולך להיות קשה, אנחנו מרוכזים במשחק הזה וננסה להראות שהתוצאה במשחק הגביע לא היתה מקרית. ננסה להשתפר, לא היה לנו הרבה זמן, היו לנו מספר אימונים אבל ננסה להשתפר עוד".

על ההתרשמות מהסגל עד כה:

"יש לנו סגל טוב, היו לנו קצת פציעות ורצינו לתת מנוחה לחלק מהשחקנים. זו היתה עוד סיבה למה שינינו חלק מההרכב במשחק הגביע, לתת דקות לשחקנים שלא שיחקו הרבה דקות ולראות אותם. יש לנו סגל טוב וננסה לשפר את המשחק שלנו. אין ספק שבכל משחק ננסה לנצח, אנחנו מכבי, אנחנו מועדון גדול בליגה, אז בכל משחק אנחנו צריכים לנצח".

לסיום התייחס קרסטאיץ' גם לחשיבות של הקהל הביתי בבלומפילד: "אנחנו נלהבים לראות את האוהדים באיצטדיון, זה שם עלינו עוד אחריות להציג משחק טוב ואיכותי לפני האוהדים".